rozwijaniu
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 9
- Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu celów biznesowych przez wszystkich uczestników, a także przyciąganie nowych, należy postrzegać jako strategiczne wyzwanie stojące przed zarządzającymi sieciami transferu. Szczególną rolę w rozwijaniu transferu technologii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorzy – członkowie Stowarzyszenia Mentorów Promentor – prezentują w publikacji różnorodne aspekty mentoringu oraz pokazują jego praktyczne zastosowanie w odmiennych środowiskach, m.in.: w edukacji, biznesie, czy w organizacjach. W książce poruszono zagadnienia takie jak: rola mentora i mentee oraz łączącej ich relacji; umiejętności, jakie powinien posiadać i rozwijać mentor; wskazówki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Według „Badania opinii publicznej na rzecz integracji obywateli państw afrykańskich w Polsce", przeprowadzonego w 2010 r. przez Instytut Badania Opinii Społecznej i Rynku Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Fundacji „Afryka Inaczej" 64% Polaków uważa, że wie o Afryce mało lub raczej mało. Pytani nie potrafili wskazać ani jednego pisarza, muzyka lub filmu afrykańskiego. Książka „Integracja afrykańska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik „Frustracja. Zawodowy zabójca” wyjaśnia, jak cieszyć się z pracy, którą mamy, i jak najefektywniej podnosić kwalifikacje zawodowe, nawet pod okiem najsurowszego szefa. Badania przeprowadzane przez socjologów wykazują, że właściwie nie spotyka się ludzi zadowolonych ze swojej pracy. Większość osób czynnych zawodowo czuje się niedoceniana, wynagradzana nieodpowiednio do umiejętności,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Świat islamu i sport? Dla przeciętnego polskiego odbiorcy, nawet tego, który cokolwiek czyta, to jakaś niedorzeczność. Muzułmanie co najwyżej zajmują się sportowo terroryzmem. Taki obraz serwują nam w pierwszym rzędzie politycy, a za nimi zaraz dziennikarze z Bożej łaski. Wśród całej gamy skojarzeń, jakie przywołuje współczesny świat islamu, nie ma z pewnością sportu. Co więcej, wydaje się, że...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści oraz 208 praktycznych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom. Co znajdziesz w książce: 52 inspirujące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Aby awansować w organizacji, menedżerowie muszą zdobywać wiedzę i rozwijać nowe umiejętności, a jednocześnie porzucać rozwiązania, które nie są już skuteczne. W praktyce okazuje się, że niektórzy koncentrują się na stosowanych wcześniej nieskutecznych sposobach działania i kurczowo się ich trzymają. Co dzieje się z tymi, którzy przestają się uczyć? Zawsze to samo: menedżerowie, którzy przestają się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ksi ąż ka Michaela Yardneya i Toma Corleya to szansa na poznanie konkretnych nawyków ludzi bogatych, które musisz naby ć , aby odnie ść sukces. To tak ż e okazja do poznania nawyków ubogich, o których warto wiedzie ć , by z nimi zerwa ć . Autorzy przez pi ęć lat badali i analizowali codzienne praktyki 233 ludzi sukcesu i 128 tych, którym si ę nie uda ł o. W ksi ąż ce ods ł aniaj ą wszystkie ró ż nice...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie