social
Liczba pozycji: 647
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności:
Determinants of social and emotional competencies – ebook
Uwarunkowania socjalne i emocjonalne kompetencji. Książka w całości w jezyku angielskim.Data dostępności:
Aspekty prawne reklamy w social mediach – ebook
Publikację poświęcono reklamie w social mediach. Aktualnie w dobie mediów społecznościowych treści tam prezentowane są nastawione na odbiorców, a tworzone profile umożliwiają gromadzenie milionów osób. W social mediach reklama, autopromocja, lokowanie produktu, crosspromocja to formy prowadzenia promocji. To właśnie taki przekaz pozwala kierować wyborem odbiorcy, wpływać na jego decyzje. Jednak czy...Data dostępności:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Rehabilitation, Care and Education in Postmodern World – ebook
The considerations presented in this book apart from educational problems include broader contexts of social reality, incorporating the area of care of the elderly and issues of social rehabilitation for the ones towards whom other educational measures have so far proved ineffective. The first part of the book contains theoretical considerations about the contemporary social reality and the possibilities...Data dostępności:
Advances in Contemplative Social Research – ebook
Krzysztof T. Konecki
This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for contemporary social sciences. The formulated conclusions go beyond directly methodological issues, posing key philosophical questions to the whole project of Western sociology. Gra ży na Woroniecka ...Data dostępności:
Data publikacji:
Managament Enterprises. Social aspects – ebook
Joanna Kałkowska Hanna Włodarkiewicz-Klimek
Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej...Data dostępności:
Social Bonds in the Political Culture in Kyrgyzstan – ebook
Piotr Załęski
Tom 4. serii "Kultura i polityka" wydawanej we współpracy z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Piotr Załęski - Assistant Professor and head of the Laboratory of Political Culture at the Institute of Political Science, University of Warsaw. He has conducted studies and field research in post-Soviet Central Asia since 2002. In Kyrgyzstan, he has worked with the Institute of Philosophy...Data dostępności:
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach – ebook
Monika Czaplicka
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego...Data dostępności: