social
Liczba pozycji: 26
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja social media – audiobook
Michał Sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Anna Miotk
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Humanistyczny 2017/2 (457) – eprasa
Lech M. Nijakowski
Numer tematyczny poświęcony "konfliktowym rocznicom" oraz zjawiskom kulturowym i społecznym, które wiążą się z rocznicowymi obchodami. The thematic number on 'Conflict Anniversaries' and cultural and social phenomena that are linked to anniversary celebrations.Data dostępności:
Data publikacji:
Kwartalnik Pedagogiczny 2018/1 (247) – eprasa
Praca zbiorowa
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od roku 1956. Publikowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Podatkowy. Nr 9/2024 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Przegląd Podatkowy jest jednym z nielicznych periodyków o tematyce podatkowej, tak wysoko ocenianym przez doradców podatkowych, biegłych rewidentów, pracowników organów podatkowych oraz prawników, dyrektorów finansowych i księgowych. Publikacje są pogrupowane w poszczególnych działach. Artykuł poświęcony najważniejszemu zagadnieniu w danym miesiącu jest prezentowany jako “Temat miesiąca”. Pozostałe...Data dostępności:
Data publikacji:
Finanse Komunalne. Nr 4/2024 – ebook
Opracowanie zbiorowe
"Finanse Komunalne" to dwumiesięcznik łączący w sobie walory pisma naukowego i praktycznego. Jego oferta jest skierowana, zarówno do profesjonalistów o zaawansowanej wiedzy z zakresu działalności finansowej jednostek samorządu terytorialnego, jak i osób chcących poznać podstawy funkcjonowania samorządów w sferze finansów publicznych. Na merytoryczną zawartość czasopisma składają się artykuły, omówienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Prawa Handlowego. Numer 5/2024 [381] – ebook
Opracowanie zbiorowe
„Przegląd Prawa Handlowego” to najchętniej czytane czasopismo poświęcone prawu handlowemu, wydawane od 1991 r. Było pierwszym na rynku wydawniczym czasopismem, które towarzyszyło reaktywacji prawa handlowego w Polsce po przemianach politycznych i społeczno-gospodarczych lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Od początku aż do dzisiaj jest szczególnie popularnym i cenionym periodykiem zajmującym się szeroko...Data dostępności:
Data publikacji: