sprzedawca
Liczba pozycji: 21
10 zasad sprzedaży – ebook
Arek Klekociuk
Zadaniem handlowca, przedsiębiorcy, osoby zajmującej się sprzedażą jest pozyskiwanie klientów, budowanie relacji, motywowanie się do osiągania niesamowitych rezultatów. Sprzedaż dotyczy każdej osoby, ponieważ codziennie "Sprzedajemy Siebie" Ten krótki, ale wartościowy poradnik pokaże Ci jak stać się skutecznym "Sprzedawcą". Arek Klekociuk,praktyk sprzedaży, poświęcił lata pracy, by odkryć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak udokumentować i rozliczyć sprzedaż przez Internet – ebook
Aneta Szwęch
"Publikacja omawia zasady rozliczeń w VAT sprzedaży internetowej, która jest jedną z form sprzedaży wysyłkowej, obecnie bardzo popularnej. Brak bezpośredniego kontaktu z klientem powoduje częste problemy co do sposobu rozliczeń VAT. Problematyczne jest rozliczenie zwrotów towarów czy ustalenie terminu obowiązku podatkowego, gdy sprzedaż odbywa się za zaliczeniem pocztowym. Obecnie organy podatkowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety wielkich handlowców – ebook
Jeffrey J. Fox
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakupy po polsku. Ochrona praw i formy płatności – ebook
Krzysztof Piotr Łabenda
Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponujemy i ryzyka na jakie możemy być narażeni finalizując te transakcje. Ryzyko to wynika zarówno z braku wiedzy po stronie konsumentów co do ich uprawnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady stosowania ulgi na złe długi – ebook
Mariusz Jabłoński Adam Bartosiewicz Paweł Ziółkowski Karol Różycki Michał Wojtas Tomasz Krywan
W praktyce obrotu gospodarczego często się zdarza, że kontrahent nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty za dostarczony towar lub wykonaną usługę. W takiej sytuacji sprzedawca nie tylko traci zarobek, ale co gorsza obowiązany jest do zapłaty należnego podatku od towarów i usług z własnego rachunku. Jednak jeżeli jest zainteresowany odzyskaniem podatku należnego związanego z nieściągalnymi wierzytelnościami...Data dostępności:
Data publikacji:
Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska – ebook
Carla A. Harris
Nasz świat się zmienił – a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Times’a”, „Żałować czy nie żałować”?, „Drive” oraz „Jak być...Data dostępności:
Data publikacji:
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż – ebook
Robert Kozak
Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Niniejsze, nowe wydanie książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży...Data dostępności:
Data publikacji:
To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne – ebook
Greg McKeown
Autor światowego bestsellera Esencjalista przedstawia inspirujący poradnik osiągania celów i pokazuje, jak możemy ułatwić sobie wykonywanie właściwych zadań. Wszystko zaczyna się od prostej zasady: NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ TAK TRUDNE. Czy zdarza ci się mieć poczucie, że: biegniesz coraz szybciej, ale nie zbliżasz się do swoich celów? chcesz dać z siebie więcej, ale brakuje ci energii? stoisz...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyjaciel i wróg – ebook
Adam Galinsky Maurice Schweitzer
Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań. – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi Co jest potrzebne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego...Data dostępności:
Data publikacji: