sprzedawcy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- W książce przedstawiono analizę sytuacji prawnej przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się wytwarzaniem i sprzedażą energii elektrycznej , osadzoną w uwarunkowaniach umów zawieranych z odbiorcami energii i z innymi przedsiębiorstwami energetycznymi (np. operatorami systemu przesyłowego bądź dystrybucyjnego) oraz w uwarunkowaniach instrumentów oddziaływania na wytwórcę i sprzedawcę przez organy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Umowa sprzedazy jest najczesciej zawierana umowa zarówno w obrocie konsumenckim, jak i gospodarczym. Wadliwosc przedmiotu sprzedazy rodzi nie tylko dotkliwe skutki ekonomiczne, lecz takze wiele problemów prawnych. Prezentowana ksiazka jest monograficznym opracowaniem problematyki instytucji rekojmi z jednoczesnym wskazaniem jej historycznej ewolucji. Przedstawia bowiem całosc zagadnien zwiazanych z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. Poszczególne rozdziały bazują na rozwiązaniach prawnych dotyczących sprzedaży w ogólności, wskazując na odmienności związane ze specyfiką sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Praca zawiera...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stan prawny na 1.11.2009 r. Efektem wejścia w życie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu cywilnego jest dualizm reżimów odpowiedzialności sprzedawcy za nienależytą jakość sprzedanego towaru. Ustawa bowiem, za dyrektywą 1999/44 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od 1 stycznia 2021 r. ochroną konsumencką objęto przedsiębiorców jednoosobowych, w zakresie zawierania przez nich umów niebędących przedmiotem ich działalności gospodarczej. W publikacji omówiono w szczególności: co w praktyce powinni zrobić sprzedawcy, by dostosować swoje wzory umów, regulaminy oraz procedury reklamacyjne do nowych przepisów, jak należy rozumieć pojęcie umów zawieranych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie