Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

telewizji

Liczba pozycji: 20
  • CENA NEXTO

    Dawno temu w telewizji – ebook

    Kamil Bałuk  

    Jakie triki podczas wywiadów w „Na każdy temat” stosował Mariusz Szczygieł, późniejszy zdobywca Nike? Co o telewizji sądził tata scenarzystki M jak miłość i Klanu , Ilony Łepkowskiej? Dlaczego Miodowe lata kręcono w teatrze? Ile „do fejmu” na pierwszym roku studiów dodawała praca w „Rowerze Błażeja”? O czym myślała Magda Mołek w studiu powodziowym we Wrocławiu? Co ukrywali kandydaci z „Randki w ciemno”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji – ebook
    CENA NEXTO

    Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji – ebook

    W książce ujęto nowe zjawiska telewizyjne (niekoniecznie oglądane w tradycyjnie rozumianej telewizji stąd skupienie się w wielu tekstach na konwergencji mediów) w sposób interesujący dla młodego widza i czytelnika. Przedstawiono najpopularniejsze seriale telewizyjne oglądane przez młodych widzów na całym świecie, a także w Polsce (często za pomocą Internetu, w oryginalnej wersji językowej). Autorzy...

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Od telewizji masowej do Netfliksa: Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej – ebook
    CENA NEXTO

    Od telewizji masowej do Netfliksa: Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej – ebook

    Alicja Jaskiernia  

    Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zarówno rozwiązań technologicznych, jak i, co szczególnie istotne, modeli organizacyjnych i biznesowych, regulacji prawnych, kultury, szkoły dziennikarstwa czy wreszcie nawyków odbiorców. Do wszystkich tych aspektów produkcji...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza tekstu w dyskursie medialnym: Przewodnik dla studentów – ebook
    CENA NEXTO

    Analiza tekstu w dyskursie medialnym: Przewodnik dla studentów – ebook

    Małgorzata Lisowska-Magdziarz  

    Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Prawo autorskie. Wyd. 2. popr. i uzup. (Stan prawny na dzień 1 października 2014 r.) Podręcznik dla studentów szkół filmowych – ebook
    CENA NEXTO

    Prawo autorskie. Wyd. 2. popr. i uzup. (Stan prawny na dzień 1 października 2014 r.) Podręcznik dla studentów szkół filmowych – ebook

    Piotr Ślęzak  

    Książka w sposób przystępny przedstawia zagadnienia prawa autorskiego. Przeznaczona jest dla studentów szkół filmowych, a konkretnie kierunków: reżyseria, realizacja obrazu oraz organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Napisana została głównie z myślą o studentach Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. Może być wykorzystywana także przez studentów innych kierunków artystycznych. Przeznaczenie...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wayang. Jawajski teatr cieni – ebook
    CENA NEXTO

    Wayang. Jawajski teatr cieni – ebook

    Marianna Lis  

    We współczesnym jawajskim teatrze cieni, określanym mianem wayang kontemporer, o którym opowiada ta książka, ponad tysiącletnia tradycja współistnieje z innowacjami wprowadzanymi do przedstawień w ostatnich dekadach. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się występy najlepszych lalkarzy, znanych z telewizji czy internetu, jak i twórców eksperymentujących, łamiących zasady i wykraczających poza tradycyjne...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media: Wyzwania i ograniczenia – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe media: Wyzwania i ograniczenia – ebook

    Tomasz Gackowski  

    Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations,...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nieprzysiadalność – ebook

    Marcin Świetlicki   Rafał Księżyk  

    Autobiografia Marcina Świetlickiego Marcin Świetlicki — jeden z najwybitniejszych polskich poetów współczesnych, który z sukcesem łączy dwa pola działań: literaturę i muzykę — w obszernej autobiograficznej rozmowie z Rafałem Księżykiem, mistrzem wywiadu rzeki. Z reguły nieskory do zwierzeń i pilnie strzegący granicy prywatności, w tej książce Świetlicki opowiada zaskakująco otwarcie o swoim...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Edukacja przez słowo - obraz - dźwięk – ebook
    CENA NEXTO

    Edukacja przez słowo - obraz - dźwięk – ebook

    Tytuł tomu, Edukacja przez słowo ‒ obraz ‒ dźwięk , wyznacza szerokie spektrum zainteresowań z zakresu teorii i praktyki dydaktycznej w odniesieniu do przeróżnych tekstów audiowizualnych. Autorzy opisują edukacyjny potencjał: filmu (fabularnego, dokumentalnego, animowanego), literatury w relacji z ekranizacjami, dzieł sztuki mediów, telewizji i przekazów popkulturowych. Słowa, obrazy i dźwięki są bowiem...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook
    CENA NEXTO

    Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook

    Ewa Kurzeja  

    Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą,...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 20

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA