tematycznych
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Unia Europejska przykłada dużą wagę do wzrostu innowacyjności gospodarki europejskiej oraz do sektora MŚP jako motoru rozwoju przedsiębiorczości, kreatywności, w konsekwencji przekładającej się na tempo wzrostu gospodarczego krajów członkowskich. Znaczenie innowacyjności i sektora MŚP zostało przyjęte jako czynniki wzrostu konkurencyjności gospodarki europejskiej zapisane w dokumencie UE zwanym Strategia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- E-book jest relacją z konferencji Cyfrowa gospodarka, ewolucja, czy rewolucja po Covid-19,która odbyła się w formie wydarzenia online w dniu 30 czerwca br. i transmitowana była na stronie głównej dziennika „Rzeczpospolita” - RP.pl. Wydarzenie składało się z trzech bloków tematycznych, powiązanych wspólnym mianownikiem - z jednej strony to nagły wstrząs rynkowy wywołany pandemią koronawirusa,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ekonometria finansowa, włączana zarówno do finansów, jak i ekonometrii, zajmuje się głównie modelowaniem rynków finansowych. Jej gwałtowny rozwój związany jest z rosnącym zapotrzebowaniem na nowe metody prognozowania zmienności cen instrumentów finansowych i zależności warunkowych pomiędzy ich stopami zwrotu. Metody te są niezbędne dla praktyków wyceniających instrumenty pochodne i szacujących ryzyko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie