wdrożenie
Liczba pozycji: 78
Praca zdalna w polskim systemie prawnym – ebook
Małgorzata Mędrala
Publikacja stanowi szczegółową analizę najważniejszych aktualnych zagadnień związanych ze świadczeniem pracy zdalnej. Treści w niej zawarte uwzględniają bieżącą sytuację epidemiczną – pandemię COVID-19, jak również zapowiadaną nowelizację Kodeksu pracy, zakładającą wprowadzenie pracy zdalnej do polskiego systemu prawnego na stałe. -------------------------------------- W opracowaniu omówiono...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia – ebook
Michał Kaczmarczyk Maria Zrałek
Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2, ze szczególnym uwzględnieniem okresu tzw. pierwszej fali pandemii, a zatem okresu przypadającego na miesiące wiosenne 2020 roku. Autorzy przedstawią wybrane działania i zaniechania państwa, wpisujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe – ebook
Gracjana Noga
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje...Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Wychowując dziecko z autyzmem. Pozytywne strategie oparte na terapii behawioralnej – ebook
Victoria M. Boone
Skuteczne techniki dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojego dziecka. Wychowywanie dziecka z autyzmem to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim może stanąć rodzic. Niełatwo nadążyć z wypełnianiem codziennych obowiązków, robiąc jednocześnie wszystko co się da, by odpowiednio stymulować rozwój swojej pociechy. Victoria M. Boone, certyfikowana analityczka behawioralna, dzieli się swoją wiedzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku – ebook
Łukasz Dwojak
W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Fitness dla mężczyzn – ebook
Tomasz Brzózka
Fitness - pojęcie, które szturmem wdarło się do siłowni na całym świecie i zrewolucjonizowało podejście do aktywności fizycznej. Jak się ma ten cały fitness do starej, sprawdzonej kulturystyki? Otóż fitness wnosi coś więcej, niż rozbudowa masy mięśniowej i rzeźbienie sylwetki. Oczywiście znajdziecie w tej książce propozycje ćwiczeń, treningów i cyklów treningowych. Ale to nie wystarczy. Trzeba pomyśleć...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa – ebook
Izabela Grzanka
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023
Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...Data dostępności:
Data publikacji: