wizerunek
Liczba pozycji: 18
Media studenckie a wizerunek uczelni – ebook
Olga Kurek-Ochmańska
„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (…). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych,...Data dostępności:
Fotografia osobowości. Wizerunek osób o cechach ciemnej triady osobowości – ebook
Magdalena Hyla
Publikacja jest efektem refleksji i badań nad powiązaniami między „ciemnymi” cechami osobowości ludzi a ich preferencjami do autoprezentacji na fotografii oraz nad tym, w jaki sposób są oni na podstawie zdjęć odbierani. Książka zawiera przegląd literatury na temat ciemnej triady osobowości (psychopatii, makiawelizmu i narcyzmu) oraz wizerunku w kontekście autoprezentacji i percepcji innych, w tym percepcji...Data dostępności:
Obszary badań wizerunku – ebook
Alicja Waszkiewicz
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci...Data dostępności:
Postawy ojcowskie w środowisku wiejskim – ebook
Łukasz Bartosiak
Autor przedstawia wizerunek współczesnego ojca – obecnego w życiu dziecka i zaangażowanego w jego wychowanie. Książka zawiera wyczerpujące omówienie tematu, począwszy od teoretycznego opisu historii rodziny, przez psychologiczne ujęcie zachowań rodzicielskich, po przedstawienie autorskiej typologii postaw ojcowskich. Autor opisuje i analizuje postawy ojcowskie w polskim środowisku wiejskim na przykładzie...Data dostępności:
Przewodnik Katolicki – e-wydania – 39/2024
"Przewodnik Katolicki" to najstarszy polski tygodnik społeczno-religijny, którego pierwszy numer ukazał się 17 stycznia 1895 roku. "Z tradycją w nowoczesność" to dziś główna dewiza twórców "Przewodnika". Skład redakcji zasilają przede wszystkim młodzi ludzie i to właśnie oni kształtują wizerunek pisma, opierając się jednocześnie na doświadczeniach zdobytych przez ich starszych kolegów. Najmocniejszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Przewodnik Katolicki – e-wydania – 38/2024
"Przewodnik Katolicki" to najstarszy polski tygodnik społeczno-religijny, którego pierwszy numer ukazał się 17 stycznia 1895 roku. "Z tradycją w nowoczesność" to dziś główna dewiza twórców "Przewodnika". Skład redakcji zasilają przede wszystkim młodzi ludzie i to właśnie oni kształtują wizerunek pisma, opierając się jednocześnie na doświadczeniach zdobytych przez ich starszych kolegów. Najmocniejszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia zarządzania w organizacji – ebook
W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić...Data dostępności:
Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne – ebook
Przedkładana Czytelnikom pierwsza część raportu (pierwszy tom) prezentuje, odtworzony przez autorów z odpowiedzi studentów I roku UAM (na pytania ankiety Studenci I roku UAM 2005/2006 o swoich szkołach) wizerunek ich szkół trzech szczebli kształcenia (szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum). Wizerunek ten (zmienna objaśniana/zależna) jest analizowany i interpretowany z uwzględnieniem zasobów osobowych...Data dostępności:
Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym – ebook
Maria Sidoruk
Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem...Data dostępności:
Odkrywamy ukryte. Konstrukcja i dekonstrukcja neoliberalnego przekazu podręczników szkolnych – ebook
Marzanna Pogorzelska
Jenny rzuciła wszystko i wyruszyła w ekstremalnie niebezpieczną podróż dookoła świata. John pracuje 24 godziny na dobę i kocha to. Kate uwielbia zakupy. W naszym domu gasimy światło, bo chcemy ocalić planetę. Mamy ogromny dylemat – jaki dodatek do pizzy jest najlepszy? Znamy te kolorowe, lśniące podręczniki językowe, zapełnione postaciami, które szaleńczo podróżują, z radością pracują i kupują oraz...Data dostępności: