Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wizualnej

Liczba pozycji: 99
  • TANIEJ 7 %

    Obrazy i klisze. Między biegunami wizualnej pamięci Zagłady – ebook

    Bartosz Kwieciński  

    Rozpoczynamy nową serię wydawniczą, jakiej w ostatnim czasie brakowało. Przekazy audiowizualne odgrywają tak wielką rolę w opanowywaniu naszej wyobraźni, że prace, które racjonalizują i opisują najważniejsze aspekty tego zjawiska, powinny wyróżniać się na rynku książkowym. Wydało nam się właściwe, żeby... Prof. Tadeusz Lubelski

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,95 zł 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Komiks Wokół warstwy wizualnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Komiks Wokół warstwy wizualnej – książka

    Trudno sobie wyobrazić pisanie o komiksie bez dostrzeżenia w jakimś, choćby nikłym stopniu także najważniejszej, bo najbardziej widocznej komiksowej warstwy – ułożonych sekwencyjnie obrazków z ich bogactwem, różnorodnością przedstawień i całą gamą niuansów odsłaniających się stopniowo, wprost proporcjonalnie do lekturowych doświadczeń czytelników. Przed autorami został postawiony problem (bardzo ogólnie...

    Data dostępności:

    Cena: 37,21 zł 40,01 zł

    Więcej

  • Antywzorce we współczesnej sztuce i kulturze wizualnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Antywzorce we współczesnej sztuce i kulturze wizualnej – książka

    Punkt wyjścia tej publikacji stanowi idea "antywzorców", dyskutowana przez Pascala Gielena i Thijsa Lijstera w artykule Kultura - podbudowa wspólnego dobra w Europie (2015). Zastanawiając się nad sposobami działania współczesnych artystek i artystów, zaproszeni do współtworzenia książki "Antywzorce" we współczesnej sztuce i kulturze wizualnej Autorzy i Autorki zdają sprawę z form usytuowania tych działań...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

  • Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 – książka
    NowośćTANIEJ 7 %

    Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 – książka

    Wojciech S. Mokrzycki  

    SPIS TREŚCI 1. Wprowadzenie 2. Percepcja informacji wizualnej 2.1. Zjawisko percepcji wizualnej 2.2. Źródła informacji wizualnej 2.3. Wzrok i wrażenia wizualne 2.4. Percepcja barwy 2.5. Percepcyjne atrybuty barwy 2.6. Modele barw 3. Podstawy akwizycji i wizualizacji danych 3.1. Fotoemisja i akwizycja danych wizualnych 3.2. Luminescencja i maszynowa wizualizacja danych 3.3. Ultrasłaba bioluminescencja 4....

    Data dostępności:

    Cena: 58,59 zł 63,00 zł

    Więcej

  • Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 – książka
    NowośćTANIEJ 7 %

    Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 – książka

    Wojciech S. Mokrzycki  

    SPIS TREŚCI 1. Dziedziny przetwarzania informacji wizualnej 1.1. Wprowadzenie 1.2. Zakresy znaczeniowe analizy, przetwarzania i grafiki 1.3. Obrazy i ich klasy 2. Dyskretyzacja obrazu i operacje pikslowe 2.1. Próbkowanie, kwantowanie, rozdzielczość 2.2. Przetwarzania obrazów - terminologia 2.3. Relacje między elementami obrazu rastrowego 2.4. Operacje algebraiczne na obrazach rastrowych 2.5. Różnica...

    Data dostępności:

    Cena: 58,59 zł 63,00 zł

    Więcej

  • Reprezentacje widokowe brył do wizualizacji i wizualnej identyfikacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Reprezentacje widokowe brył do wizualizacji i wizualnej identyfikacji – książka

    Wojciech Mokrzycki  

    Opracowanie dotyczy metod reprezentacji brył i generowania ich modeli widokowych. W szczególności opisano: deskryptory kształtu, obrazy gaussowskie, modele grafowe aspektowe dla różnych przestrzeni widokowych i różnych rozmieszczeń punktów widokowych w tych przestrzeniach oraz obu rodzajów rzutowań.

    Data dostępności:

    Cena: 23,25 zł 25,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook

    Jolanta Staszewska   Piotr Skorus  

    Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez wyniki badań....

    Data dostępności:

    Cena: 18,27 zł 19,64 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej – ebook

    Tomasz Ferenc   Waldemar Dymarczyk   Piotr Chomczyński  

    Treści zawarte w książce dotyczą przede wszystkim codziennego świata jednostek poddawanych oddziaływaniu plakatu jako narzędzia propagandy. Plakat z uwagi na swoją formę i sposób dystrybucji dociera do prawie każdego. Możemy w nim ujrzeć matrycę różnorodnych form wizualnej propagandy i różnych form wizualnego oddziaływania (wpływania, manipulowania, inżynierii społecznej), również tych dalekich od...

    Data dostępności:

    Cena: 32,83 zł 35,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation  – ebook

    Iwona Szmelter  

    Autorka w sposób barwny i sugestywny opowiada o sztuce wizualnej utrzymując jednocześnie rygory opracowania naukowego. Przedstawia ponadczasowość sztuki identyfikując ją według najnowszych metod analityki instrumentalnej, badań historycznych, przedstawia analizę zmiany postaci dzieł w procesie konserwacji.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 110,67 zł 119,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    O fenomenie sztuk wizualnych i meandrach ich ochrony – ebook

    Iwona Szmelter  

    Autorka w sposób barwny i sugestywny opowiada o sztuce wizualnej utrzymując jednocześnie rygory opracowania naukowego. Przedstawia ponadczasowość sztuki identyfikując ją według najnowszych metod analityki instrumentalnej, badań historycznych, przedstawia analizę zmiany postaci dzieł w procesie konserwacji.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 99

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA