Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydanie

Liczba pozycji: 81
  • CENA NEXTO

    Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone – ebook

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,21 zł 56,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kodeks pracy 2016 z komentarzem - nowe wydanie – ebook

    INFOR PL SA  

    W czerwcu 2016 r. zostały uchwalone zmiany w Kodeksie pracy. Dotyczą one m.in. nowych terminów zawierania umów o pracę. Dotychczas umowę o pracę trzeba potwierdzić pracownikowi w dniu podjęcia zatrudnienia - czyli do końca tego dnia. Po zmianie przepisów, pracodawca i każdy pracujący będzie musiał mieć zawartą umowę o pracę na piśmie albo na piśmie potwierdzone jej warunki przed rozpoczęciem pracy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 92,88 zł 103,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,88 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    System rynkowy. Wydanie 7 – ebook

    Mieczysław Nasiłowski  

    System rynkowy. Podstawy mikro- i makroekonomii to podręcznik pozwalający zapoznać się z elementarzem współczesnej ekonomii. Autor tej książki, prof. Mieczysław Nasiłowski, miał niezwykły talent dydaktyczny, który demonstrował zarówno na swoich wykładach, cieszących się wielką popularnością, jak i pisząc podręczniki. Pozwalało mu to na przedstawianie nawet bardzo skomplikowanych kwestii w prosty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,56 zł 63,96 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,56 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Bankowość elektroniczna. Wydanie 2 – ebook

    Beata Świecka  

    Bankowość elektroniczna w Polsce jest młodą dziedziną, jeszcze nie do końca zbadaną, lecz bardzo istotną z punktu widzenia zarówno banku, jak i klienta. Niniejsza publikacja stanowi jedną z pionierskich, na gruncie polskim, prób kompleksowego ujęcia fascynującej problematyki bankowości elektro­nicznej.  Książka ta adresowana jest głównie do studentów, pracowników naukowych i specjalistów zajmujących...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ekonomika przedsiębiorstw. Wydanie II – ebook

    Juliusz Engelhardt  

    Książka „Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie go­spodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO

    Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook

    Wioleta Dryl  

    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Język reklamy. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w turystyce. Wydanie III – ebook

    Tadeusz Chudoba  

    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Portfel inwestycyjny klasyczny i alternatywny. Wydanie 2 – ebook

    Elżbieta Ostrowska  

    Najnowsze wydanie książki zostało rozszerzone o zagadnienia związane z metodyką oceny portfela dotyczące: analizy behawioralnej i behawioralnego portfela inwestycyjnego, benchmarków – wielokryterialna klasyfikacja i zastosowanie w ocenie portfela, strategii selekcji spółek do portfela (inwestowanie w wartość lub wzrost), dylematów dochodowości i efektywności i efektywności w zarządzaniu portfelem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 81

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA