your
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- Najlepszy zestaw do nauki języka angielskiego ( nie) tylko dla HR-owców! Komplet bestsellerowych pozycji Polish Your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca cześć 1 i 2 to zestaw, który z pewnością przyda się nie tylko osobom pracującym w dziale personalnym korporacji, ale wszystkim, którzy posługują się lub będą posługiwać się tym językiem w kontaktach biznesowych. Część 1 Polish your HR...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po sukcesie pierwszej części książki Polish Your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca prezentujemy Państwu część drugą, która zawiera nowe tematy związane z zarządzaniem pracownikami w firmie. Nie koncentruje się tylko na perspektywie HR-owca, lecz także specjalisty (obcokrajowca) poszukującego zatrudnienia i obserwującego nasz rynek pracy. Książka została podzielona na trzy części: ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Polish your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca to książka, która z pewnością przyda się nie tylko osobom pracującym w dziale personalnym korporacji, ale wszystkim, którzy posługują się lub będą posługiwać się tym językiem w kontaktach biznesowych. Dziś znajomość języków obcych w szczególności języka angielskiego coraz częściej staje się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością w życiu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- This extraordinary book, created for individuals striving towards their goals, is a handy philosophy of success that can be accessed at any time. Whether you’re seeking inspiration during challenging moments or simply motivation and inspiration to keep going, this book will undoubtedly help you achieve your goals more easily and quickly. Within its pages, you will find numerous thoughts that will...
Data dostępności:
Data publikacji:
- This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Are you already interested in eco-economy, which is one of the most widely discussed terms in contemporary economics? Would you like to have a deeper understanding regarding challenges of combining public and private interest in urban contexts? Are you aware of importance of mechanisms on national or community levels aimed at supporting urban entrepreneurship? Have you heard of the green city concept? Do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie liderzy wygrywają, a zespoły, które potrafią wykorzystać potencjał współpracy w nowoczesny, przełomowy sposób. Tradycyjne modele przywództwa zawodzą, a firmy nadal koncentrujące się na jednostkach zamiast na sile zespołu tracą przewagę i możliwości rozwoju. Keith Ferrazzi przedstawia 10 kluczowych zmian, które redefiniują sposób działania zespołów i pozwalają im osiągać maksymalną efektywność. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach? Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie. Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa. Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie. John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America Bezonomika...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie