zbudowania

Liczba pozycji: 8
  • CENA NEXTO
    Książka ta zawiera wiele cennych wskazówek do zbudowania swojego rejestru do przewidywania ruchów cen na giełdzie. Znajdziemy również w niej kilka historii Jesse’go Livermore’a jak i jego wykresy wraz z komentarzami z 1940 roku.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,14 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,14 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Książka napisana jest w formie wywiadu, którego udzielały kobiety- businesswomen. Opowiada o ich historiach oraz drodze do zbudowania swoich firm. Uwzględnia też rady skierowane do młodych, początkujących przedsiębiorców. 50 Kobiet Biznesu 2023 to kobiety z różnych branż, które dzielą się z czytelnikami swoimi sukcesami oraz porażkami. Co było najcięższe w budowaniu biznesu? Gdzie popełniłaś największe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,25 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,14 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Finansów i Bankowości powstała publikacja, której celem jest prezentacja dorobku nauki o finansach ośrodków akademickich w Polsce. Aby zachować wysoką jednolitość prezentacji PSFiB zaproponowało skoncentrowanie się na dwóch obszarach: kierunkach badań i prezentacji publikacji uznanych za szczególnie ważne, a zarazem reprezentatywne dla każdego ośrodka. Przyjęta...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Supremacja. Sztuczna inteligencja, ChatGPT i wyścig, który zmieni świat – ebook
    CENA NEXTO
    ZWYCIĘZCA W KONKURSIE "FINANCIAL TIMES" NA BIZNESOWĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2024 AutorkaSupremacji, specjalizująca się w technologiach dziennikarka, opowiada zdumiewającą historię walki między dwiema firmami AI, OpenAI i DeepMind, opisując zmagania o to, by ich technologia została wykorzystana w dobrych celach, i przestrzega przed manowcami, na które może ją sprowadzić podległość dwóm monopolom skupiającym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,50 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO
    Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,93 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI