Zarządzanie i marketing – ebooki
Liczba pozycji: 246
- Łukasz Matusiakiewicz Adam Bartosiewicz Rafał Styczyński Edyta Zaniewicz Tomasz Krywan Karol Różycki Piotr FlorysZagadnienie konsekwencji podatkowych udzielania premii pieniężnych w transakcjach gospodarczych uchodziło od początku obowiązywania ustawy o podatku od towarów i usług za kontrowersyjne. Najczęściej powstaje pytanie, czy premia pieniężna to jedynie swego rodzaju "obniżka ceny", czy jednak wynagrodzenie za usługę (gdzie role się odwracają, bo kupujący towar staje się usługodawcą), a w konsekwencji -...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zainicjowane na przełomie lat 90. XX wieku w Polsce przemiany transformacyjne i modernizacyjne rozpoczęły proces istotnych zmian w administracji publicznej. Objęły one swym zasięgiem zarówno obszar prawny, jak i instytucjonalny. To z kolei było efektem zmiany filozofii funkcjonowania oraz sposobu myślenia o tzw. sektorze publicznym. Znalazło to odzwierciedlenie w działaniach na szczeblu politycznym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...
Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 2.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 3.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 4.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 5.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 6.Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
- 7.Mistrzowie rynków finansowych
- 8.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 9.Ocena ryzyka w organizacji i łańcuchu dostaw w oparciu o wytyczne ESG
- 10.Nigdy nie zarządzaj sam. Spraw, by twój zespół był twoją największą siłą
Top 10
- 1.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 2.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 3.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 4.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 5.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 6.Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
- 7.Mistrzowie rynków finansowych
- 8.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 9.Ocena ryzyka w organizacji i łańcuchu dostaw w oparciu o wytyczne ESG
- 10.Nigdy nie zarządzaj sam. Spraw, by twój zespół był twoją największą siłą
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie