Zarządzanie i marketing – ebooki

Zarządzanie i marketing
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 243
  • Zarządzanie i marketing: Zarządzanie w sektorze publicznym. Wybrane problemy – ebook
    CENA NEXTO
    Zainicjowane na przełomie lat 90. XX wieku w Polsce przemiany transformacyjne i modernizacyjne rozpoczęły proces istotnych zmian w administracji publicznej. Objęły one swym zasięgiem zarówno obszar prawny, jak i instytucjonalny. To z kolei było efektem zmiany filozofii funkcjonowania oraz sposobu myślenia o tzw. sektorze publicznym. Znalazło to odzwierciedlenie w działaniach na szczeblu politycznym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,95 zł 17,07 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,36 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO
    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,40 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,07 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,95 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 243