b2b
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- Etat czy działalność – to dylemat, przed którym stoi nie jeden tester. Publikacja przedstawia kalkulację opłacalności etatu i pracy w modelu B2B z uwzględnieniem rewolucji podatkowej wynikającej z wejścia w życie Polskiego Ładu. Opracowanie w prosty sposób tłumaczy zawiłości w przepisach, obrazując je w formie konkretnych przykładów wykorzystujących spotykane w branży kwoty. Dzięki takiemu podejściu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Etat czy działalność – to dylemat, przed którym stoi nie jeden programista. Publikacja przedstawia kalkulację opłacalności etatu i pracy w modelu B2B z uwzględnieniem rewolucji podatkowej wynikającej z wejścia w życie Polskiego Ładu. Opracowanie w prosty sposób tłumaczy zawiłości w przepisach, obrazując je w formie konkretnych przykładów wykorzystujących spotykane w branży kwoty. Dzięki takiemu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedaż precyzyjnie dopracowana. Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja wyróżniona w XV edycji konkursu „Przeglądu Sądowego” na książkę prawniczą najbardziej przydatną w praktyce wymiaru sprawiedliwości W monografii przeanalizowano m.in. następujące zagadnienia: • pojęcie i specyfikę nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorcami, • rodzaje przepisów prawnych zakazujących np. klauzula generalna, czarna lista, • reklamę wprowadzającą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w promocyjnej cenie 59 zł zamiast 89 zł + koszt wysyłki ), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 ). Restrukturyzacja zatrudnienia - praktyczny poradnik o optymalizacji kosztów Przedsiębiorcy często stają przed wyzwaniem optymalizacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa z nich - przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie