Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

consumer

Liczba pozycji: 24
  • Consumer Protection Standards in Europe – książka
    TANIEJ 5 %

    Consumer Protection Standards in Europe – książka

    Sławomir Smyczek  

    Very interesting and practical book for consumers, managers as well researchers. This book is an up to date study treating about consumer rights protection. The reader can find there an explanation of fundamental concepts relating to consumer behavior, market rights, threats created by business, and then smoothly discover the most actual consumer protection issues and an European approach to increase...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Consumer behavior on international market – ebook

    Sławomir Smyczek  

    Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...

    Data publikacji:

    Cena: 49,88 zł 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    The monograph focuses on current issues and refers to the latest EU directives and Polish law on consumer protection. The Authors provide legal analyses not only of system-wide issues, but also examine specific legal acts and regulatory approaches currently in force in markets of foremost concern to consumers, i.e. foodstuffs, tourism services, and financial services. As a result, the reader has an...

    Cena: 141,55 zł 149,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • The Psychology of Advertising – książka
    TANIEJ 5 %

    The Psychology of Advertising – książka

    Bob M Fennis   Wolfgang Stroebe  

    Advertising is a ubiquitous and powerful force, seducing us into buying wanted and sometimes unwanted products and services, donating to charity (even to causes we have not heard of before), voting for political candidates (even of questionable reputation), and changing our health-related lifestyles for better or worse. The impact of advertising is often subtle and implicit, but sometimes blatant and...

    Cena: 166,25 zł 175,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Blockchain jako innowacja systemowa – ebook

    Włodzimierz Szpringer  

    Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...

    Data publikacji:

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Marketing Automation Revolution – ebook

    Grzegorz Błażewicz  

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Data publikacji:

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing Automation Revolution – książka
    TANIEJ 5 %

    Marketing Automation Revolution – książka

    Grzegorz Błażewicz  

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Blockchain jako innowacja systemowa – książka
    TANIEJ 5 %

    Blockchain jako innowacja systemowa – książka

    Włodzimierz Szpringer  

    Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej spektakularne...

    Cena: 56,90 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Fat is a Feminist issue – książka
    TANIEJ 5 %

    Fat is a Feminist issue – książka

    Susie Orbach  

    THE ORIGINAL ANTI-DIET BOOK IS BACK - in one volume together with its best-selling sequel. When it was first published, Fat Is A Feminist Issue became an instant classic and it is as relevant today as it was then. Updated throughout, it includes a frank new introduction by Susie Orbach that brings this book to a new generation of readers whilst offering a current perspective for its original fans....

    Cena: 48,93 zł 51,50 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 24

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA