handlowego
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzliwym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich funkcjonalnych elementów działalności. Rozwój - kapitał - efektywność to wyzwania, którym przedsiębiorstwo handlowe musi sprostać. Publikacja stanowi kompendium...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wieku najczęściej wybieraną formą regulowania współpracy gospodarczej. Obecnie praktycznie każde państwo zawiera ze swoimi partnerami handlowymi regionalne porozumienia handlowe, tworząc strefy wolnego handlu bądź...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W 1999 roku dwaj pułkownicy Chińskiej Armii Ludowo Wyzwoleńczej: Qiao Liang i Wang Xiangsui napisali podręcznik pt. Nieograniczone działania wojenne , który stał się podstawą kształcenia kadr dowódczych w Chinach. Podręcznik punkt po punkcie ujawnia przyszłym oficerom, jak Państwo Środka zamierza zdominować Zachód za pomocą długoterminowej strategii obejmującej sabotaż korporacyjny, wojnę cybernetyczną,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Sądy i KRS wchodzą w internet. Niektóre zmiany od kwietnia, kolejne od jesieni Sieć ułatwi wpis do Krajowego Rejestru Sądowego W sądach więcej spraw załatwimy poprzez internet Od 1 kwietnia część spółek prawa handlowego może aktualizować wpisy w KRS przy wykorzystaniu internetu. W życie weszły przepisy, które miały półtoraroczne vacatio legis (wprowadzone uchwaloną 28 listopada 2014 r. ustawą o...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W Polsce audyt wewnętrzny został wprowadzony do sektora finansów publicznych 1 stycznia 2002 roku. Od tego czasu trwa proces przekształcania i wzmacniania funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Zadania stawiane przed audytem wewnętrznym wymagają ciągłego poszerzania wiedzy na jego temat. Treści zawarte w książce zostały dobrane w ten sposób, aby z jednej strony -...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 59 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00). Wyjątkowy poradnik „Spółka z o.o. Konflikt wspólników w spółce - jak wyjść zwycięsko ze sporu” to niezbędna lektura dla każdego wspólnika. Współpraca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja instruktażowo i przystępnie przedstawia najważniejsze aspekty związane z rewolucyjną zmianą w zasadach opłacania składek ZUS, która zacznie obowiązywać 1 stycznia 2018 r. Autorki książki - uznane ekspertki z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych - omawiają zarówno istotę zmian, jak i skutki, jakie dla płatników składek niesie nowy sposób rozliczeń z ZUS. Czytelnicy dowiedzą się z publikacji: ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni. Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W warunkach kryzysu gospodarczego kondycja finansowa wielu przedsiębiorstw znacznie pogorszy się w związku ze wzrostem ryzyka w obrocie gospodarczym, wzrostem bezrobocia i ograniczonym popytem na produkty i usługi. W takiej sytuacji gospodarczej, chcąc utrzymać się na rynku, wyprzedzić konkurencję, przedsiębiorstwa często prowadzą ryzykowną politykę kredytu kupieckiego. Wydłużają terminy płatności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie