instrumenty
Liczba pozycji: 61
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Ocena sytuacji finansowej operacyjnych grup kapitałowych – ebook
Hanna Sikacz
Zarządzanie finansami w grupach kapitałowych, którego podstawowym elementem jest ocena sytuacji finansowej, wiąże się z wieloma specyficznymi problemami. Celem tej obszernej monografii, mającej charakter teoretyczno-empiryczny, jest wskazanie prawidłowości i przesłanek występowania zróżnicowanych wyników jednostek dominujących oraz jednostek zależnych. W książce poruszono m.in. następujące zagadnienia:...Data dostępności:
Data publikacji:
Modelowanie zmienności i ryzyka. Metody ekonometrii finansowej – ebook
Małgorzata Doman Ryszard Doman
Ekonometria finansowa, włączana zarówno do finansów, jak i ekonometrii, zajmuje się głównie modelowaniem rynków finansowych. Jej gwałtowny rozwój związany jest z rosnącym zapotrzebowaniem na nowe metody prognozowania zmienności cen instrumentów finansowych i zależności warunkowych pomiędzy ich stopami zwrotu. Metody te są niezbędne dla praktyków wyceniających instrumenty pochodne i szacujących ryzyko...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie – ebook
Marcin Kalinowski
Zarządzać ryzykownie przedsiębiorstwem czy zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie? Na to pytanie musi znaleźć odpowiedź wielu przedsiębiorców. Wzrost wymiany międzynarodowej oraz zmienność kursów walut sprawia, że zarządzanie ryzykiem walutowym staje się koniecznością. Różnice kursów walut potrafią zamienić zyskowne przedsięwzięcie w zupełnie nieopłacalne. Zwiększanie wartości tak realizowanych kontraktów...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informacyjne biznesu – ebook
Jerzy Kisielnicki Henryk Sroka
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki niej również zostaną zniesione wszelkie bariery i granice państwowe. Nie zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Vader. Wojna totalna. Wydanie II – ebook
Jarosław Szubrycht
NOWE JUBILEUSZOWE WYDANIE książki na 40-lecie niekwestionowanej legendy death metalu - zespołu Vader! Drugie wydanie wzbogacone zostało o nowe rozdziały, opisujące historię zespołu z ostatnich kilku lat, oraz fotografie niepublikowane w poprzedniej książce! Pasjonująca historia jednego z najważniejszych zespołów heavymetalowych w historii Polski, którego popularność wybiega daleko poza granice...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego – ebook
Joanna Polańska-Solarz
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego – ebook
Grażyna Rosa
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce – ebook
Sylwia Przytuła
Globalizacja działalności gospodarczej w ostatniej dekadzie powoduje, że problematyka międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi zyskuje na znaczeniu. Różnorodność rynków pod względem rozwoju gospodarczego, technologicznego oraz odmienność otoczenia społeczno-kulturowego, przyczyniły się do wzrostu zapotrzebowania na ekspatriantów, czyli wysoko wykwalifikowanych specjalistów lub menedżerów korporacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook
Adriana Paliwoda-Matiolańska
Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą...Data dostępności:
Data publikacji: