klienta
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps – audiobookSukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo ? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione...
Data dostępności:
Data publikacji:
- • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dobrostan. Stan Umysłu. Uzdrowienie słabości i uporządkowanie życia. Stan Spokoju i Szczęścia. Mindfulness – technika uważności. Cz. 9 Audiobook składa się z trzech lives, („Czym jest dobrostan", "Co ważniejsze, czy wiata czy wiedza?" i "Jak jest Twoja tożsamość? Kim jesteś?"). Stąd, jakość dźwięku w poszczególnych odcinkach może być nieco inne. Chodzi jednak o treść. Przez szereg lat, nauka zajmowała...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie