komunikowania

Liczba pozycji: 36
  • Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych...

    Data dostępności:

    Cena: 36,45 zł 40,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,38 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana...

    Data dostępności:

    Cena: 84,60 zł 94,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Profesjonalizacja komunikowania w sytuacji kryzysowej. Perspektywa województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018 – ebook
    Książka została poświęcona mechanizmom, standardom i wzajemnym relacjom pomiędzy administracją publiczną, grupami dyspozycyjnymi i mediami związanymi z procesem komunikowania w sytuacjach kryzysowych oraz próbie oceny stopnia ich profesjonalizmu. Przeprowadzone badania zostały osadzone na gruncie województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018. Do realizacji celów opracowania wykorzystano badania ankietowe,...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury...

    Data dostępności:

    Cena: 19,80 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook
    CENA NEXTO
    W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a...

    Data dostępności:

    Cena: 13,86 zł 15,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO
    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,19 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations w przestrzeni publicznej – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR....

    Data dostępności:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO
    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • Marketing produktów systemowych – ebook
    CENA NEXTO
    W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, • systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm...

    Data dostępności:

    Cena: 44,46 zł 49,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowany tom to kolejna publikacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach poświęcona badaniom, analizie oraz rozważaniom dotyczącym Public Relations. Zbiór artykułów prezentuje zagadnienia, które w ostatnim czasie stały się przedmiotem naukowych eksploracji wśród badaczy zajmujących się Public Relations. Obserwacja i badania praktyki, jak również analiza prowadzonych przez niektóre ośrodki badawcze...

    Data dostępności:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    • Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem • Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,30 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,95 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zmiany - innowacje - kreatywność w zarządzaniu i rachunkowości – ebook
    CENA NEXTO
    Zamieszczone w niniejszej monografii rozdziały są wybranymi dziełami naukowymi uczestników III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu Zarządzanie – Rachunkowość – Nowe Technologie pt. „Zmiany – Innowacje – Kreatywność” zorganizowanej przez Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Katedrę Rachunkowości Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, która odbyła...

    Data dostępności:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rachunkowość podlega nieustannym procesom ewolucyjnym. Od lat jej rozwój jest stymulowany przez rozwój gospodarczy, a także rozwój społeczny i środowiskowy. W ostatnich dekadach proces ewolucji rachunkowości nabrał większego tempa, na co wpłynęła w szczególności koncepcja rozwoju zrównoważonego. Szybkość zmian działań praktycznych i badań naukowych w zakresie rozwoju zrównoważonego nie pozwoliła dotychczas...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji – ebook
    CENA NEXTO
    Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odbywa się poprzez kontakty interpersonalne, wymianę informacji oraz wzajemne uczenie się i rozumienie pojęć pochodzących z różnych środowisk zdefiniowanych według narodowości,...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych. Teoria, badania, praktyka: Teoria, badania, praktyka – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowana Czytelnikowi książka składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii oraz załączników. Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne podstawy badań kultury profesjonalnej, w tym: teorie profesji, profesjonalizacji i profesjonalizmu, teorię agencyjną, teorie ról oraz sieci społecznych, transakcyjną teorię wymiany, teorię ryzyka oraz teorię zaufania, a także podsumowanie metodą...

    Data dostępności:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,75 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 36