Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marka

Liczba pozycji: 86
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook

    Katarzyna Wojtaszczyk  

    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    MARKA 5.0: Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? – ebook

    Jacek Kotarbiński  

    Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się...

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marka w procesie zarządzania portfelem – ebook
    NowośćCENA NEXTO

    Marka w procesie zarządzania portfelem – ebook

    Grażyna Gajdek   Marcin Halicki  

    Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale – jak dodają Autorzy – z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym...

    Data dostępności:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Cena: 41,40 zł 46,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

    Katarzyna M. Staszyńska  

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Komunikacja w kryzysie: Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym za – ebook

    Kate Hartley  

    Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Berżeretka bez przepisu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Berżeretka bez przepisu – audiobook

    Krystyna Śmigielska  

    Czterdziestoletnia lekarka powraca do rodzinnego miasteczka, aby rozpocząć nowy etap życia. Niechętnie nawiązuje bliższe znajomości i tylko dzięki przychylności brata, sąsiada Marka oraz przyjaciela Zbyszka udaje jej się powoli wtopić w małomiasteczkową społeczność. Pochłonięta codziennymi problemami Ewa stara się zapomnieć o nieudanym związku z żonatym mężczyzną. Bacznie przyglądając się najbliższemu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Siedem pigułek Lucyfera – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Siedem pigułek Lucyfera – audiobook

    Sergiusz Piasecki  

    Bohaterem tej satyry jest – jak twierdzi autor – Marek, autentyczny diabeł dziewiątej kategorii. Swego bohatera umieszcza Piasecki w Polsce w latach 1945–1946. Dla podkreślenia „autentyczności” przygód Marka, „dokumentuje” je wycinkami z ówczesnej prasy krajowej. Pierwsze wydanie powieści zostało opublikowane w 1948 roku w Londynie i spotkało się z dużym zainteresowaniem czytelników. Jak pisał na łamach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,60 zł 19,55 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,60 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 86

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA