Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowy

Liczba pozycji: 21
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO

    Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook

    Wioleta Dryl  

    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 – ebook

    Monika Zajkowska  

      Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing usług zdrowotnych – ebook

    Beata Nowotarska-Romaniak  

    .. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,65 zł 41,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook

    Mark Thompson   Brian Tracy  

    Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Pisarka – audiobook
    PROMOCJA

    Pisarka – audiobook

    Magda Stachula  

    Ukradłaś mi moją historię. Przez ciebie moje życie straciło na jakości. Jesteś tam, gdzie oczami wyobraźni widzę siebie. To nie ty powinnaś być szczęśliwa, tylko ja. Laura Ruta to bestsellerowa autorka thrillerów. Właśnie świętuje premierę najnowszej powieści, która zbiera entuzjastyczne recenzje. Dzień po spotkaniu z czytelnikami pisarka dostaje tajemniczą przesyłkę, której zawartość przypomina...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Pisarka – ebook

    Magda Stachula  

    Ukradłaś mi moją historię. Przez ciebie moje życie straciło na jakości. Jesteś tam, gdzie oczami wyobraźni widzę siebie. To nie ty powinnaś być szczęśliwa, tylko ja. Laura Ruta to bestsellerowa autorka thrillerów. Właśnie świętuje premierę najnowszej powieści, która zbiera entuzjastyczne recenzje. Dzień po spotkaniu z czytelnikami pisarka dostaje tajemniczą przesyłkę, której zawartość przypomina...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,89 zł 29,88 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook

    Ewelina Masiarz  

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Mali mogą więcej – ebook

    Gabriela Antczak  

    Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – doskonale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 21

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA