marketingowych

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO
    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,98 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,55 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: * Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? * Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań – ebook
    CENA NEXTO
    Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,75 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • PDF