medialnych

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO
    Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,84 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom inspirowany myślą Michaiła Bachtina w podejściu do ekspresji językowej, stanowi autorską propozycję, pozwalającą definiować, analizować i interpretować polską kulturę współczesną – w odniesieniu do medialnych przemian historycznych – przez pryzmat właściwych jej form twórczości słownej i związanych z nią praktyk językowych. Powstające środowiska komunikacyjne, warunkowane (ale nie determinowane)...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka dr. Karola Franczaka "Kultura jako źródło zysku? Sprzeczności gospodarki kreatywnej" stanowi krytyczną analizę jednej z najbardziej wpływowych współczesnych narracji modernizacyjnych – dyskursu kreatywności. Autor bada, w jaki sposób kultura w Polsce została włączona w logikę wzrostu gospodarczego, innowacyjności i produktywności, tracąc przy tym swoją autonomię i funkcję krytyczną. Kreatywność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu. W podręczniku omówiono: zasadę wolności wypowiedzi, regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie, przekaz medialny w mediach, ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz odpowiedzialności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Autorka tej książki podjęła próbę znalezienia odpowiedniego języka do rozmowy o ludzkiej autodestrukcji. Prezentowane studium porównawcze, zestawiające autentyczne zapisy pozostawiane przez samobójców z ich kulturowymi przedstawieniami, umożliwia dostrzeżenie różnic między tymi tekstami. Interdyscyplinarne podejście, w którym wykorzystane zostały drogi interpretacyjne zarówno kulturoznawcze, językoznawcze,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,04 zł 25,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rosja to kraj idei, a media odgrywają w nim wyjątkowo istotną rolę. W 1918 roku Iwan Pawłow, wielki rosyjski fizjolog znany ze swojej pracy nad odruchami warunkowymi, wygłosił wykład w zmagającym się z głodem Piotrogrodzie. Twierdził, że zadanie każdego umysłu polega na dokładnym zrozumieniu rzeczywistości. Ale w Rosji, jak zauważył, „interesują nas przede wszystkim słowa i nie zwracamy szczególnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Podręcznik zawiera podstawy wiedzy o retoryce i jej zastosowaniach zwłaszcza w medioznawstwie i dziennikarstwie. Składa się on z czterech części, z których pierwsza obejmuje przegląd systemu retorycznego, zaś pozostałe - omówienie najnowszych nurtów badawczych w retoryce, pojęcia z zakresu retoryki dziennikarskiej oraz retoryki tekstualnej. Takie powiązanie tematów pokazuje, że retoryka zarówno dostarcza...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,46 zł 14,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    James Baldwin, eseista i powieściopisarz, dramaturg i poeta, urodził się w 1924 roku w nowojorskim Harlemie, lecz znaczną część życia spędził w Europie, gdzie zmarł w 1987 roku. W swojej twórczości z ogromną wrażliwością i siłą przedstawiał – nieobcą mu – perspektywę wykluczonych. Jako Afroamerykanin i gej o proletariackich korzeniach piętnował nierówności rasowe oraz poruszał kwestię różnic wynikających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,26 zł 21,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • Semantyka komizmu. Język - poznanie - kultura - nowe media – ebooki
    CENA NEXTO
    Komizm, humor, dowcip, śmieszność, śmiech to zjawiska, których nie da się zamknąć w prostej definicji, przedstawić jako listy cech koniecznych i wystarczających do ich zaistnienia. Mimo owej heterogeniczności i rozmycia definicyjnego - potrafimy je rozpoznać w przeróżnych działaniach i wytworach kulturowych. Nie ma wątpliwości, że komizm i śmiech pojawiają się w każdym zakątku kuli ziemskiej, w każdym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,70 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    "Żyjemy w świecie, gdzie celebryci przejmują role dotychczasowych liderów opinii: intelektualistów i ekspertów – podkreśla socjolożka dr Małgorzata Molęda-Zdziech. Jak zauważa, często także naukowcy nie potrafią się oprzeć pokusie medialności. Jak wyjaśnia badaczka warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej oraz wykładowca Collegium Civitas, która wydała właśnie książkę „Czas celebrytów. Mediatyzacja życia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,64 zł 52,93 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł

    Więcej

    • PDF