mruk

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO
    U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,42 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI