reklamowych

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO
    Publikacja kompleksowo omawia prawne i legislacyjne aspekty uchwał reklamowych, których celem jest zapewnienie ładu przestrzennego, ochrona krajobrazu, środowiska i bezpieczeństwa, oraz zapobieganie nadmiernemu natężeniu reklam. Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.: • konstytucyjności przepisów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 95,25 zł 127,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Anna Fogel doktor nauk prawnych; radca prawny; kierownik Zespołu Prawnych Podstaw Planowania Przestrzennego w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Miesz- kalnictwa w Warszawie; specjalizuje się w prawie administracyjnym i prawie ochrony środowiska, zwłaszcza w przyrodniczych aspektach planowania przestrzennego; autor- ka licznych publikacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 82,59 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną. Z opracowania dowiesz się: • jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku, • kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim, • czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym, • kiedy nie jest potrzebna zgoda...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 120,75 zł 161,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,50 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,50 zł

    Więcej

    • PDF