reklamy

Liczba pozycji: 37
  • Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki: Historia Psychologia Techniki – ebook
    CENA NEXTO
    Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast...

    Data dostępności:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Aspekty prawne reklamy w social mediach – ebook
    Publikację poświęcono reklamie w social mediach. Aktualnie w dobie mediów społecznościowych treści tam prezentowane są nastawione na odbiorców, a tworzone profile umożliwiają gromadzenie milionów osób. W social mediach reklama, autopromocja, lokowanie produktu, crosspromocja to formy prowadzenia promocji. To właśnie taki przekaz pozwala kierować wyborem odbiorcy, wpływać na jego decyzje. Jednak czy...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji – ebook
    CENA NEXTO
    Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja...

    Data dostępności:

    Cena: 20,79 zł 23,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe – ebook
    CENA NEXTO
    Przedmiotem analizy w niniejszej książce są mechanizmy perswazji słowotwórczej w tekstach reklamowych, przy czym teksty reklam traktowane są jako źródło przykładów zjawisk i faktów słowotwórczych o funkcji perswazyjnej, które można zaobserwować także w różnych innych typach tekstów. W analizie marketingowej przydatności środków słowotwórczych pominięte zostały zjawiska pozatekstowe, zwłaszcza tzw....

    Data dostępności:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II: Materiały edukacyjne – ebook
    CENA NEXTO
    Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook
    NowośćCENA NEXTO
    Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy; 280 zadań testowych, 7 zadań praktycznych Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno...

    Data dostępności:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...

    Data dostępności:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Dziennikarski Warsztat to poradnik kierowany do dziennikarzy, którzy zaczynają swą przygodę z zawodem jak i tych piszących od lat. Pozycja uczy poprawnego pisania i redagowania tekstów. Porusza zagadnienia z pogranicza prawa i etyki jak też funkcjonowania redakcji — od budowania i motywowania zespołu, po zagadnienia marketingu i reklamy. Swoisty podręcznik zainteresuje też uczniów kółek dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej – ebook
    CENA NEXTO
    Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik organizacji reklamy.

    Data dostępności:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Cywilnoprawne aspekty prawa farmaceutycznego – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja jest poświęcona stosunkom cywilnoprawnym łączącym podmioty sektora farmaceutycznego prowadzące działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Uwzględnia ono postanowienia około 150 źródeł polskiego prawa krajowego oraz prawa unijnego w brzmieniu na dzień 15 kwietnia 2020 r. Monografia zawiera rozważania na temat wszystkich etapów obecności produktu leczniczego na rynku – od badań klinicznych...

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,39 zł 27,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Kultura doświadczenia potocznego – ebook
    CENA NEXTO
    Książka poświęcona analizie zjawisk znakowych, prezentująca obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; - szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Podatki w e-commerce - kompendium 2022 – ebook
    CENA NEXTO
    Rynek e-commerce przeżywa swój rozkwit. Co więcej, w najbliższej perspektywie nie widać, aby mogło ulec to zmianie. Jest jednak kilka istotnych kwestii, o których warto wiedzieć prowadząc swój sklep internetowy. E-book w przystępny sposób odpowiada m.in. na pytania: - Kiedy konieczne jest posiadanie kasy fiskalnej? - Jak rozliczyć zakup towarów z Chin? - Jak rozliczyć podatek VAT w przypadku procedur...

    Data dostępności:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,93 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces...

    Data dostępności:

    Cena: 27,90 zł 31,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Polityka Unii Europejskiej wobec nielegalnych treści w internecie – ebook
    CENA NEXTO
    Opis wydawniczy: Cyberprzestrzeń doprowadziła do zmian różnego rodzaju wartości, pozwalając lub wręcz nakazując w niektórych przypadkach egzystencję w nowej wirtualnej rzeczywistości, w której podstawowe normy i zachowania społeczne funkcjonują inaczej niż w świecie realnym. W efekcie społeczeństwa krajów rozwiniętych stały się społeczeństwami ryzyka. Praca dotyczy treści nielegalnych, które pojawiają...

    Data dostępności:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Linguarum silva. T. 6: Problemy języka i tekstu w perspektywie historycznej i współczesnej – ebook
    CENA NEXTO
    Szósty tom „Linguarum Silva” zatytułowany Problemy języka i tekstu w perspektywie historycznej i współczesnej, jest kolejnym, po opublikowanych wcześniej tomach (Opozycja – przeciwieństwo – kontrast w języku i w tekście (2012), Słowo – znaczenie – relacja w języku i w tekście (2013), Zmienność – stałość – różnorodność w dawnej i współczesnej polszczyźnie (2014), W kręgu zagadnień języka i tekstu (2015)...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom zawiera 21 tekstów poruszających ogólne zagadnienia leksykografii oraz poświęconych poszczególnym słownikom – ukończonym, opracowywanym lub projektowanym. Przedmiotem rozważań Autorów są słowniki różnego typu: starsze i nowsze, ogólne i specjalistyczne, internetowe i drukowane, polskie i obce, w większości dotyczące języków artykułowanych, ale obejmujące też języki migowe. Tematyka tekstów dotyczy:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Zaprezentowana w książce tematyka dotyczy zagadnień związanych z patologiami występującymi na rynku medycznym i farmaceutycznym. Autorzy poszczególnych opracowań przybliżają czytelnikowi przedmiotową problematykę w kontekście uregulowań prawa karnego, cywilnego i administracyjnego, a także z perspektywy kryminologii i kryminalistyki. W monografii poruszono kwestie dotyczące: przeciwdziałania fałszowaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 143,10 zł 159,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,25 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 37