reklamy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dziennikarski Warsztat to poradnik kierowany do dziennikarzy, którzy zaczynają swą przygodę z zawodem jak i tych piszących od lat. Pozycja uczy poprawnego pisania i redagowania tekstów. Porusza zagadnienia z pogranicza prawa i etyki jak też funkcjonowania redakcji — od budowania i motywowania zespołu, po zagadnienia marketingu i reklamy. Swoisty podręcznik zainteresuje też uczniów kółek dziennikarskich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka poświęcona analizie zjawisk znakowych, prezentująca obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tom zawiera 21 tekstów poruszających ogólne zagadnienia leksykografii oraz poświęconych poszczególnym słownikom – ukończonym, opracowywanym lub projektowanym. Przedmiotem rozważań Autorów są słowniki różnego typu: starsze i nowsze, ogólne i specjalistyczne, internetowe i drukowane, polskie i obce, w większości dotyczące języków artykułowanych, ale obejmujące też języki migowe. Tematyka tekstów dotyczy:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Agnieszka Dobies Wiesław Pływaczewski Marzena Brzychcy Szymon Michał Buczyński Maciej Duda Zbigniew Fijałek Bartłomiej Gadecki Ewa Guzik-Makaruk Magdalena Ickiewicz-Sawicka Agnieszka Kalicka Iga Kalinowska-Maksim Justyna Karaźniewicz Anna Kledyńska Monika Kotowska Piotr Krajewski Denis Solodov Ireneusz Sołtyszewski Adrianna Tymieniecka-CichońZaprezentowana w książce tematyka dotyczy zagadnień związanych z patologiami występującymi na rynku medycznym i farmaceutycznym. Autorzy poszczególnych opracowań przybliżają czytelnikowi przedmiotową problematykę w kontekście uregulowań prawa karnego, cywilnego i administracyjnego, a także z perspektywy kryminologii i kryminalistyki. W monografii poruszono kwestie dotyczące: przeciwdziałania fałszowaniu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy w dzisiejszym świecie niezliczonych przedmiotów i wrażeń, mnożących się i coraz szybciej zmieniających się potrzeb kierujemy się wartościami estetycznymi? Czy też w miejsce refleksji i decyzji aksjologicznych na dobre wkroczyły doraźne recepty aplikowane przez świat reklamy i marketingową skuteczność? Terminy „kamp”, „glamour” i „vintage” - choć uchwytne w języku współczesnej estetyki jako...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W popularnych gramatykach mamy do czynienia z opisem systemu językowego o wielu pomieszanych kryteriach, niekonsekwentnym i przez to często niejasnym. Z drugiej strony sformalizowane gramatyki akademickie są dobre dla specjalistów - opisy w nich zawarte są eleganckie, ale często niekomunikatywne. Oba stanowiska poprzestają na przeglądzie form, a pomijają fakt, że podstawową funkcją języka jest komunikacja....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie