rynek
Liczba pozycji: 63
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy – audiobook
Mark Douglas
Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek – audiobook
Eric Ries
Bestseller na liście „New York Timesa”. Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach...Data dostępności:
Data publikacji:
Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? Nowatorska ścieżka kariery lidera MLM jako indywidualisty. Biznes relacji w systemie MLM cz.4. – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek sztuki. Aspekty prawne – ebook
Katarzyna Zalasińska Wojciech Kowalski
Prezentowana publikacja jest pierwszą na polskim rynku pozycją w całości poświęconą najbardziej aktualnym zagadnieniom obrotu dziełami sztuki. Odpowiada na wiele nurtujących rynek sztuki pytań "do prawnika" i tym samym - chociaż w części - wypełnia dotychczasową lukę w literaturze prawniczej. Regulaminy aukcyjne, odpowiedzialność za sporządzenie wadliwej opinii o autentyczności dzieła, wywóz zabytków...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek papierów wartościowych strefy euro – ebook
Wiesława Przybylska-Kapuścińska
Rynek papierów wartościowych strefy euro jest jednym z najmłodszych obszarów światowego rynku finansowego. Jego powstanie stało się możliwe dzięki wprowadzeniu swobody przepływu kapitału oraz powołaniu w 1999 roku Unii Gospodarczo- Walutowej. Znajomość tego dynamicznie rozwijającego się rynku jest obecnie szczególnie potrzebna ze względu na możliwość lokowania w przyszłości w szerszym zakresie polskich...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek mocy. Komentarz – ebook
Lucyna Dygas Filip Grzegorczyk Oskar Parkitny Paulina Piasecka Tomasz Rytlewski Laura Waloszczyk Urszula Wiśniewska
Ustawa z 8 grudnia 2017 r. o rynku mocy wprowadziła nowy model scentralizowanego rynku mocy elektrycznej, gdzie centralny nabywca – operator systemu przesyłowego – pozyskuje zobowiązanie do dostarczenia do systemu odpowiedniej mocy w określonych sytuacjach oraz do pozostawania w gotowości do jej dostarczenia. Regulacje zawarte w tej ustawie omówiono z punktu widzenia bezpieczeństwa energetycznego...Data dostępności:
Data publikacji:
Rokowania zbiorowe a rynek platform cyfrowych. Tradycyjne narzędzie dla nowych modeli biznesowych – ebook
Elisabeth Brameshuber Łukasz Marek Pisarczyk Jose Maria Miranda Boto
Praca platformowa to forma zatrudnienia, w ramach której organizacje lub osoby używają platformy internetowej, aby dotrzeć do innych organizacji lub osób w celu wykonania konkretnych usług w zamian za opłatę. Większość osób pracujących za pośrednictwem takich platform to osoby samozatrudnione, co oznacza, że nie są uznawane za pracowników w rozumieniu przepisów prawa pracy. Jest to jedno z największych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek usług finansowych: inwestycyjnych bankowych i ubezpieczeniowych - między teorią a praktyką – ebook
Jan Olszewski prof. UR LL. M. Mamun Bin Alam Oskar Bróż Karolina Ciołek Dariusz Fuchs Grzegorz Gradkowski Róbert Haník Marek Krzywonos Maciej Lew Stanisław Ludwikowski Elżbieta Małecka Paulina Miśko Tomasz Miśko Łukasz Mroczyński-Szmaj Marta Sagan Katarzyna Stanisz-Czupińska Rajmund Stapiński Kamil Szpyt Małgorzata Szreniawska Piotr Szreniawski prof. UMCS Anna Wolak-Danecka
Przedmiotowa monografia jest próbą przystępnego przestawienia autorsko wybranych istotnych zagadnień, dedykowaną nie tylko osobom profesjonalnie zajmującym się tematyką usług finansowych, lecz także nauczycielom i uczniom szkół średnich jako materiał pomocniczy/problemowy do nauki przedmiotów przedsiębiorczość czy wiedza o społeczeństwie. Celem publikacji jest zainteresowanie Czytelnika szczegółowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalifornijskie wino – ebook
Jennifer Hayward
Włoski producent win Gabriel De Campo od lat stara się zawojować kalifornijski rynek. Teraz stoi przed wielką szansą, ponieważ stworzył nowe wino o wyjątkowym smaku. Musi je teraz dobrze wypromować. Zatrudnia najlepszą w tej dziedzinie specjalistkę Alexandrę Anderson. Liczy, że dzięki niej świat pozna i doceni jego wino. Nie przewidział jednak, że przy okazji Alexandra sporo namiesza w jego życiu&...Data dostępności:
Data publikacji: