Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 364
  • CENA NEXTO

    The Social Gangster – ebook

    Arthur B. Reeve  

    The fifth volume in the chronicles of Craig Kennedy, scientific detective, takes up the familiar and successful formula for a new round of adventures. Craig Kennedy continues to amaze with his usual sorts of crimes – jewel theft, missing persons, wrongly accused suspects, fixed horse races, arson, murder, and blackmail – but he uses scientific procedures to analyze the evidence, sometimes involving...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,41 zł 14,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Norbert Oruba  

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Rewolucja social media – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Rewolucja social media – audiobook

    Michał Sadowski  

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Anna Miotk  

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • PROMOCJA

    Al-Gahiz and his theory of social communication – ebook

    Krystyna Skarżyńska-Bocheńska  

    Al-Ğāhiz, an Arabic scientist of the 9th century, belongs to the thinkers whose participation in and contribution to the development of the world science has not been recognized and appreciated. The great erudite and author of numerous works in various areas formulated, among others, the theory of social communication which may be compared to the late 20th century Mikhail Bakhtin’s theory of...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,60 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook

    David Meerman Scott  

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,91 zł 79,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    The Jewish Community: Authority and Social Control in Poznan and Swarzedz 1650-1793 – ebook

    Anna Michałowska-Mycielska  

    "Książka - napisana przede wszystkim na podstawie źródeł żydowskich, przeważnie w języku hebrajskim - stanowi cenny wkład w badania nad dziejami Żydów w Polsce. Na przykładzie gmin w Poznaniu i Swarzędzu pokazuje mechanizmy funkcjonowania i politykę władz gminy żydowskiej w epoce nowożytnej w okresie między zakończeniem wojen szwedzkich a schyłkiem Rzeczypospolitej. Szczegółowy opis oraz analiza struktury...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,75 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Reklama e-commerce w social mediach – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,60 zł 70,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 364

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA