Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 729
  • TANIEJ 7 %

    Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów – ebook

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Content Marketing i Social Media – ebook

    Barbara Stawarz  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Rewolucja social media – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Rewolucja social media – audiobook

    Michał Sadowski  

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Anna Miotk  

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Social Capital in the University-Based Innovation Ecosystems in the Leading Life-Science Clusters: Implications for Poland – ebook

    Małgorzata Runiewicz-Wardyn  

    This publication is a scientific monograph in English This monograph contributes to the emerging debate on the topic of innovation ecosystems by delivering new insights into and knowledge of the role of social capital, social networks and collaborative social environments in the successful life sciences innovation ecosystems. The authors applied a qualitative interview and direct observation methods...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Uwiedź klienta. Marketing w Social Mediach. – ebook

    Monika Czaplicka  

    Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Social Contract – książka
    TANIEJ 7 %

    Social Contract – książka

    Jean-Jacques Rousseau  

    In The Social Contract Rousseau (1712-1778) argues for the preservation of individual freedom in political society. An individual can only be free under the law, he says, by voluntarily embracing that law as his own. Hence, being free in society requires each of us to subjugate our desires to the interests of all, the general will. Some have seen in this the promise of a free and equal relationship...

    Data dostępności:

    Cena: 19,53 zł 21,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    The Social Gangster – ebook

    Arthur B. Reeve  

    The fifth volume in the chronicles of Craig Kennedy, scientific detective, takes up the familiar and successful formula for a new round of adventures. Craig Kennedy continues to amaze with his usual sorts of crimes – jewel theft, missing persons, wrongly accused suspects, fixed horse races, arson, murder, and blackmail – but he uses scientific procedures to analyze the evidence, sometimes involving...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,86 zł 14,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 729

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA