Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 702
  • Truth – książka
    TANIEJ 5 %

    Truth – książka

    Tom Phillips  

    This is a book about TRUTH – and all the ingenious ways, throughout history, that we’ve managed to avoid it. We live in a ‘post-truth’ age, we’re told. The US has a president who openly lies on a daily basis (or who doesn’t even know what’s true, and doesn’t care). The internet has turned our everyday lives into a misinformation battleground. People don’t trust experts any more. But was there ever...

    Cena: 53,20 zł 56,00 zł

    Więcej

  • Participative approaches in social work research Les approches participatives dans les recherches en travail social – książka
    TANIEJ 5 %

    Participative approaches in social work research Les approches participatives dans les recherches en travail social – książka

    Participation is the term often present both in publications concerning social work and manuals on social research mythodology. Quantity does not reflect the clarity of theoretical conceptualization because different authors define the above-mentioned term in diverse ways. From intruduction

    Cena: 31,92 zł 33,60 zł

    Więcej

  • The Psychology of Social Media – książka
    TANIEJ 5 %

    The Psychology of Social Media – książka

    Mahon Ciarán Mc  

    Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites? The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and...

    Cena: 49,83 zł 52,45 zł

    Więcej

  • New Paradigm of the Social Housing Finance – książka
    TANIEJ 5 %

    New Paradigm of the Social Housing Finance – książka

    Anna Szelągowska  

    Social housing plays a crucial role in the development of housing market as well as housing exclusion. Contemporary, it is not only financed by the state, but also includes new forms of publicly supported and non-market housing, such as cooperatives, rent-geared-to-income, limited-dividend and non-profit housing provided by social agencies, community groups, non-profit private firms and political organisations...

    Cena: 28,50 zł 30,00 zł

    Więcej

  • Byzantina Lodziensia XVIII Artisans et commercants a Antioche et leur rang social – książka
    TANIEJ 5 %

    Cena: 27,93 zł 29,40 zł

    Więcej

  • Participatory Social Work: Research, Practice, Education – książka
    TANIEJ 5 %

    Participatory Social Work: Research, Practice, Education – książka

    Mariusz Granosik   Anita Gulczyńska   Małgorzata Kostrzyńska   Brian Littlechild  

    Participatory social work raises anew the issues of credibility of knowledge, processes of its creation and use, the purpose of social work, and its relationship to politics. It has given the impetus to the emergence of participatory research teams or, in the more radical viewpoints, to the gradual de-academization of both the empirical and theoretical aspects of social work. In this book we focus...

    Cena: 42,65 zł 44,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów – ebook

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Content Marketing i Social Media – ebook

    Barbara Stawarz  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Content Marketing i Social Media – książka
    TANIEJ 5 %

    Content Marketing i Social Media – książka

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Institutions of tripartite social dialogue in Poland – książka
    TANIEJ 5 %

    Institutions of tripartite social dialogue in Poland – książka

    Jakub Stelina   Jakub Szmit   Maciej Łaga  

    The dialogue and cooperation of social partners is one of the constitutional pillars of the economic system of the Republic of Poland (Art. 20 of the Constitution of Poland.The term “social partners” is generally understood as trade unions and employers’ organisations. The constitutional regulation concerns various levels of functioning of the economy – from central, through regional and local, to...

    Cena: 21,95 zł 23,10 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 702

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA