social
- Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...
Data dostępności:
- Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej...
Data dostępności:
- Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego...
Data dostępności:
- Social housing plays a crucial role in the development of housing market as well as housing exclusion. Contemporary, it is not only financed by the state, but also includes new forms of publicly supported and non-market housing, such as cooperatives, rent-geared-to-income, limited-dividend and non-profit housing provided by social agencies, community groups, non-profit private firms and political organisations...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...
Data dostępności:
- Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka...
Data dostępności:
- Sample surveys provide one of the most challenging fields for applying the statistical methodology. They confront the researcher with a vast diversity of unique practical problems encountered in the course of studying populations. They include, but are not limited to: non-sampling errors, specific population structures, contaminated distributions of study variables, non-satisfactory sample sizes, incorporation...
Data dostępności:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Doceniona przez specjalistów z dziedzin polityki społecznej i prawa pracy monografia, która przybliża nowy obszar wiedzy z zakresu prawa pracy oraz pozwala na empiryczną ocenę rodzajów polityki stosowanych przez przedsiębiorstwa w problematyce świadczeń rodzicielskich. Podejście zaproponowane przez autorów pozwala na ocenę, jaki może być oczekiwany kierunek zmian w regulowaniu tej sfery stosunków zatrudnienia....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Doceniona przez specjalistów z dziedzin polityki społecznej i prawa pracy monografia, która przybliża nowy obszar wiedzy z zakresu prawa pracy oraz pozwala na empiryczną ocenę rodzajów polityki stosowanych przez przedsiębiorstwa w problematyce świadczeń rodzicielskich. Podejście zaproponowane przez autorów pozwala na ocenę, jaki może być oczekiwany kierunek zmian w regulowaniu tej sfery stosunków zatrudnienia....
Data dostępności:
- Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym...
Data dostępności:
- Monografia poświęcona problematyce społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw z perspektywy uwzględniania kryteriów ekologicznych, społecznych i zarządczych (kryteriów ESG) wobec potrzeb i oczekiwań interesariuszy. Publikacja zarysowuje rozwój idei społecznej odpowiedzialności i jej implementacji, zwłaszcza w kontekście integracji czynników ESG przez przedsiębiorstwa i rynki kapitałowe. Przedstawiono...
Data dostępności:
- The topics of this monograph are the contemporary issues related to the migration of persons that have surfaced up during the recent decades. The selection of the issues was dictated by the weight universally assigned throughout the world to the dynamics and the consequences of the mass migration which were quickly gaining a powerful momentum and bringing about deep and lasting social and economic...
Data dostępności:
- The concepts of innovation, industry, and copper – as intended by the editors of the monograph translated to readers – determine the theoretical field of the discussed considerations. They appear in various research perspectives, in broadly understood engineering and technical sciences, as well as in social sciences. Therefore, they constitute an open area of interpretation that cannot be reduced to...
Data dostępności:
- A compelling case for the importance of entrepreneurship was made by the World Economic Forum (2018): 'entrepreneurs are key drivers of economic and social progress. Rapidly growing entrepreneurial enterprises are often viewed as important sources of innovation, productivity growth and employment (small and medium-sized enterprises account for 97% of all jobs in emerging economies). Many governments...
Data dostępności:




















