strategii
- Jak skutecznie stawić czoło gniewnym ludziom. 10 strategii postępowania w domu, w pracy i na ulicy. W czasach, kiedy coraz częściej musimy mierzyć się z agresją i wrogością innych ludzi w miejscu pracy, na ulicy, w sieci, a nawet w rodzinach, praktyczne strategie radzenia sobie w takich sytuacjach mogą się okazać niezbędne. Psycholog Ryan Martin, nazywany „profesorem od gniewu”, uczy m.in., jak: ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W powieściowych fabułach mówiące postaci tworzą wydarzenia słowne. Opowiadanie tych wydarzeń, opowiadanie o mówieniu wymaga użycia specyficznych środków językowych. Są to różne odmiany mowy przytaczanej. Autorka książki przedstawia je w sposób nowatorski. Sekwencję mowy przytaczanej w modelowym ujęciu sprowadza do zestawienia dwu segmentów: cytatu i obudowujących go didaskaliów narracyjnych. Te dwa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj sprawdzone narzędzia psychologii behawioralnej, które pozwolą ci się skutecznie mierzyć z przeciwnościami! Wbrew temu, co sądzimy, większość kryzysów, konfliktów i nieporozumień, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pojawia się z całkiem prozaicznych powodów i daje się łatwo rozwiązać. Jedyne, co trzeba zrobić, to dopasować strategię do sytuacji. Właśnie w tym pomoże ci ta książka!...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj bezcenne, naturalne sposoby radzenia sobie z lękiem w każdej sytuacji! Marzysz, by wreszcie uwolnić się od towarzyszącego ci niepokoju i zacząć żyć na własnych zasadach? Powrót do zdrowia i odzyskanie dobrostanu nie następują co prawda z dnia na dzień, ale regularne stosowanie określonych strategii – jak dowiedziono naukowo – wpływa kojąco na układ nerwowy i wzmacnia poczucie kontroli nad...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zachowaj spokojny umysł i zwiększ swoją efektywność w pracy i nauce! Ten poradnik udostępnia zestaw przystępnych, naukowo opracowanych strategii, które pokazują, że droga do bardziej spokojnego życia, jak również większej produktywności, biegnie bezpośrednio przez wyciszenie.Jego autor wyjaśnia, w jaki sposób cyfrowy świat nas drenuje, i podpowiada, co możemy zrobić, by zniwelować ukryte źródła...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miłość jest cierpliwa, miłość jest łaskawa… A kiedy przestaje taka być, co wtedy? Nieważne, ilu wspaniałych rad byś wysłuchał i jak bardzo byś się starał, czasem zupełnie nic nie pomaga. Bo prawda jest taka, że do bycia w dobrym związku jesteś żałośnie źle przygotowany. A przecież chyba żadne inne zobowiązanie nie definiuje twojego życia tak bardzo, jak relacja z drugą osobą. Jesteś z kimś? A...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Display to próba szerszego spojrzenia na problematykę wystawy i wystawiania, od strony zagadnienia ekspozycji. Wraz z rosnącym - również w Polsce - zainteresowaniem uprawianiem nie tylko krytyki artystycznej i historii sztuki koncentrującej się na przedmiocie wystawienia, ale także teoretycznej refleksji wokół metod i strategii kuratorskich i ich specyfiki, a także uzależnieniami od warunków chociażby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ludzkie sposoby radzenia sobie z opresywnymi, deprecjonującymi, kryzysowymi doświadczeniami to problem uniwersalny, acz w każdej kulturze przybierający odmienne postaci i zyskujący różną rangę ważności. Wiele wskazuje na to, że dla polskiej kultury ten właśnie problem ma znaczenie zasadnicze i ciągle nieprzedawnione, a sposoby jego rozwiązywania - w rozmaitych okresach historycznych, dziedzinach życia,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dowiedz się, jak dzięki stosowaniu praktycznych strategii wywodzących się z uważności, współczującej komunikacji i kompromisowego rozwiązywania konfliktów unikać rodzicielskich pułapek i wychować dobrego, życzliwego człowieka. Jako rodzic starasz się być dla swoich dzieci wzorem życzliwości, cierpliwości i współczucia. Jednak żaden rodzic nie jest idealny. W chwili słabości lub pod wpływem stresu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka o czasie, traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego, co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu, gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy, ale też przyspiesza wszystkie zjawiska, w sposób do tej pory nie spotykany. Próbując być nowoczesnymi, godzimy się na pośpiech, czy też spieszymy się coraz bardziej,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pocałuj tę żabę! to książka dla wszystkich. Nawiązując tytułem do swojego międzynarodowego bestsellera Zjedz tę żabę!, w którym Żaba personifikowała wszelkiego rodzaju skłonności do zwlekania, Brian Tracy wraz z córką Christiną Tracy Stein, wziętą psychoterapeutką z Kalifornii, piszą o „Żabach naszego życia”. Tym razem chodzi jednak o inny rodzaj Żab, o te mianowicie, które tkwią w nas...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- TO NIE JEST PORADNIK. TO IMPULS DO DZIAŁANIA! Nic mnie nie złamie , bijący rekordy popularności pamiętnik Davida Gogginsa, ukazał ogrom drzemiącego w każdym z nas niewykorzystanego potencjału. Był jednak dopiero wstępem do poznania pełni mocy ludzkiego umysłu. W Bez końca Goggins wprowadza cię do Laboratorium Mentalnego, w którym stworzył podstawy swojej filozofii, metodologii i strategii – to w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zapominalstwo. Prokrastynacja. Impulsywność. Lenistwo. Jak to się dzieje, że rujnują one starannie przygotowane plany, uniemożliwiając zmianę nawyków i realizację zamiarów? Katy Milkman całą swoją karierę poświęciła badaniu zmian behawioralnych. Odkryła, że ponieważ nie można w pełni pozbyć się niepożądanych uwarunkowań i przyzwyczajeń – są one częścią ludzkiej natury! – to zamiast bezskutecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka. Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami...
Data dostępności:
Data publikacji: