sukces w biznesie
- Marzysz o własnym biznesie, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać. Nie masz pomysłu na własną działalność, boisz się porażki, a może nie wiesz, skąd wziąć środki na rozkręcenie przedsiębiorstwa. Myślisz, że to skomplikowane i wymaga wyjątkowych predyspozycji. Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Autor, krok po kroku, wyjaśnia, skąd wziąć pomysł na własną firmę i fundusze na start, jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta wspaniała książka zawiera niesamowitą kolekcję wskazówek sławnych przedsiębiorców. Podpowie ci jak zostać przedsiębiorcą i odnieść sukces w biznesie. Książka ta jest idealna dla osób, które chcą otworzyć swój pierwszy biznes. Znajdziesz w niej między innymi rady Donalda Trumpa, Richarda Bransona, Elona Muska, Steve’a Jobsa oraz innych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda prawdziwa przedsiębiorczość...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem. Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale'a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi danymi stoją ludzie. Ludzie, którzy oczekują od nas przywództwa i troski. Ludzie, którzy szukają kogoś, komu mogą zaufać i o kim wiedzą, że ma na względzie ich najlepszy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Henry Devinshire odziedziczył po ojcu część londyńskiego imperium - wytwórnię płytową. Jeśli odniesie sukces w tej branży, to ma szansę zostać dyrektorem generalnym całej firmy. Liczy na to, że w osiągnięciu tego celu pomoże mu jego nowa asystentka Astrid Taylor. Niestety, Astrid coraz bardziej mu się podoba, a Henry wie, że łączenie przyjemności z pracą zazwyczaj się nie sprawdza…
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każda sława ma swoją cenę… O tym, że w show biznesie nie ma miejsca na słabości czy skrupuły, Katie przekonała się już pierwszego dnia konkursu. Największe muzyczne show Stanów przyciągnęło tłumy kandydatów oferując momentalny sukces, międzynarodową sławę, a przede wszystkim ogromne pieniądze. Nikt jednak nie mówi o drugiej stronie programu. Czy może być coś gorszego niż ciągła inwigilacja życia prywatnego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka została napisana z myślą o Tobie, jeśli poniosłeś porażkę w biznesie. Być może teraz wydaje Ci się, że z tego powodu świat przestał istnieć. Jednak nie, nadal istnieje. Lubi rządzić się swoimi własnymi prawami. Pamiętaj, że ludzie sukcesu mało mówią, a pokazują tylko efekt końcowy, czyli sukces. Nawet mając „po drodze” mniejsze porażki.
Data dostępności:
Data publikacji:
- W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego: - przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie, - założenie działalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik dla kobiet, które chcą świadomie stosować zasady autopromocji, by uniknąć błędów na ścieżce własnej kariery zaowodowej. Autorka pokazuje reguły, jakie należy stosować i zachowania, których należy się wystrzegać oraz motywuje do pozytywnego podejścia do walki o awans zawodowy. Uzupełnieniem książki są relacje i spostrzeżenia kobiet, które odniosły sukces w biznesie, polityce lub świecie mediów. Wydanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak skutecznie grać rolę „kowala własnego losu”. Brian Tracy udziela prostych, jasnych i - co najważniejsze - bardzo praktycznych wskazówek, jak czuć się szczęśliwym i wolnym, odnaleźć spokój duch, wyzbyć się niszczących negatywnych uczuć, zyskać pewność siebie i odnieść sukces. Jest wiarygodny, opowiada bowiem o własnej drodze życiowej. Osiągnął sukces w biznesie, mimo że pochodził z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skupienie x Koncentracja x Czas Utrzymania Uwagi = Sukces Tradycyjna edukacja nie uczy nas, jak radzić sobie z życiem. Jeśli żyjesz głównie w swojej głowie, to techniki takie jak mindfulness będą dla ciebie nieskuteczne. By wykorzystać cały swój potencjał w biznesie, sporcie, podczas wystąpień czy w relacjach z ludźmi, potrzebujesz solidnej psychofizjologicznej podstawy. Bez niej nigdy nie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jarosław Marciniak Dagmara Olewińska Piotr Sierociński Paulina Łukaszuk Paweł Berłowski Mik KuczkiewiczW dzisiejszym świecie biznesu, wciąż można zetknąć się z poglądem, jakoby dział personalny stanowił tylko koszt dla organizacji. Jednak sukces firm, które wprowadziły model HR business partnera (m.in. opisany w publikacji DHL Express) sprawia, że należy zweryfikować to podejście - dział personalny traktowany jako główny partner w biznesie powoduje wzrost efektywności oraz podnoszenia wartości rynkowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odporność psychiczna to umiejętność skutecznego radzenia sobie z wyzwaniami, ze stresem i z presją. Determinuje ona sposób reagowania na trudności zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Osoby silne i odporne psychicznie wierzą we własne umiejętności, są otwarte na nowe wyzwania i z wytrwałością dążą do celu. Lepiej sobie radzą z potencjalnie stresującymi sytuacjami, łatwiej znoszą krytykę i nieprzychylne...
Data dostępności:
- Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstało studio nagrań i Virgin Records stała się jedną z sześciu najlepszych wytwórni płytowych na świecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To cele nadają sens naszemu życiu. Wyznaczając sobie cele, decydujemy, co chcemy osiągnąć i dokąd chcemy dotrzeć. Słuchając tego audiobooka, poznasz kryteria, jakie spełnia właściwie wyznaczony cel - powinien być: szczegółowy, mierzalny, trafny, realistyczny, terminowy, ekscytujący i zapisany. Nauczysz się wyciągać wnioski z sukcesów i porażek. Dowiesz się o różnych źródłach, z których można czerpać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na pozór różni je bardzo wiele. Wykształcenie, wiek, temperament, styl życia… Przede wszystkim zaś odmienne branże, w których funkcjonują, wielkość firmy czy doświadczenie. Jednak tym, co łączy bohaterki e-booka, który macie Państwo przed oczami, jest pasja, z jaką działają, wzajemne wspieranie się i motywowanie, a także dążenie do przezwyciężania wielu problemów, z jakimi muszą zmagać się współczesne...
Data dostępności:
Data publikacji: