zarzadzanie marka

Liczba pozycji: 30
  • CENA NEXTO
    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,78 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sekto­ra publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rozmyślania – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    „Rozmyślania” Marka Aureliusza to wyjątkowy zbiór refleksji, który przetrwał niemal dwa tysiąclecia, zachowując swoją aktualność i uniwersalne przesłanie. Powstałe pierwotnie jako osobisty pamiętnik, dzieło stanowi odpowiedź na trudne czasy, w których przyszło żyć autorowi – filozofowi stoickiemu i jednemu z zaledwie pięciu „dobrych cesarzy” w historii Rzymu. Bezlik wyzwań, w tym zarządzanie państwem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO
    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,79 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
    CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,19 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,19 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO
    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,45 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    "Samorząd Terytorialny" jest miesięcznikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od 1991 r. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście - problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Analizuje problemy prawne i ustawodawcze z takich zakresów, jak m.in. zagadnienia ogólne i ustrojowe administracji publicznej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 122,55 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,75 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO
    Szanowni Czytelnicy! Pragniemy poinformować, iż od stycznia 2025 r. czasopismo ukazywać się będzie jako kwartalnik.   "Samorząd Terytorialny" jest miesięcznikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od 1991 r. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście - problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Analizuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 116,10 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • NowośćCENA NEXTO
    Szanowni Czytelnicy! Pragniemy poinformować, iż od stycznia 2025 r. czasopismo ukazywać się będzie jako kwartalnik.   "Samorząd Terytorialny" jest kwartalnikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od 1991 r. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście - problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Analizuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 116,10 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Szanowni Czytelnicy! Pragniemy poinformować, iż od stycznia 2025 r. czasopismo ukazywać się będzie jako kwartalnik.   "Samorząd Terytorialny" jest miesięcznikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od 1991 r. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście - problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Analizuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,50 zł 85,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,78 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka jest wynikiem wieloletnich badań, prowadzonych przez Autora, dotyczących analizy dotychczasowych karier zawodowych kandydatów do pracy oraz możliwości przewidywania na tej podstawie dalszego ich przebiegu. Autor przedstawia między innymi: determinanty karier, wizualizacje różnych typów karier, ilościowe parametry karier (mobilność, rotacyjność, płynność, wertykalizm) związki parametrów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,50 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 30