Biznes – ebooki
Ebooki o biznesie – bestsellery ekonomiczne, marketingowe, o zarządzaniu
Kategoria „ebooki biznes” to miejsce, w którym znajdziesz tysiące ebooków dla przedsiębiorców, menedżerów i innych profesjonalistów. To magazyny, poradniki i literatura faktu dotycząca takich zakresów tematycznych jak marketing, zarządzanie, gospodarka, finanse, czy sztuczna inteligencja. Znajdziesz tu wskazówki dla inwestorów, książki o rachunkowości, czy pozycje dla tych, którzy poszukują drogi do sukcesu na mediach społecznościowych.
O czym może być ebook biznesowy? Ekonomia, inwestowanie, zarządzanie, strategie marketingowe
Ebooki w kategorii biznes to zbiór pozycji o szerokim zakresie tematycznym. Znajdziesz tutaj między innymi reportaże dotyczące ważnych wydarzeń w świecie polityki i gospodarki. To również wiele praktycznych poradników, tłumaczących jak budować skuteczne przywództwo, czy tworzyć strategię dla swojej firmy.
Ebooki o biznesie na Nexto
Na Nexto znajdziesz ebooki biznesowe dotyczące tematów:
– administracja;
– bankowość i finanse;
– biznes IT;
– ekonomia;
– handel i gospodarka;
– HR i kadry;
– poradniki;
– raporty i analizy;
– sprzedaż i obsługa klienta;
– transport i logistyka;
– zarządzanie i marketing.
W tej kategorii znajdziesz również bestsellery Rzeczpospolitej dla profesjonalistów. Ebooki przygotowane przez najwyższej klasy specjalistów, dotykające zagadnień z zakresu prawa, podatków i biznesu.
Jaki e-book wybrać? EPUB, MOBI, PDF
Ebooki to nic innego niż książki w formacie elektronicznym. Najczęściej występują książki w formatach EPUB (uniwersalnym dla wszystkich czytników ebooków) i MOBI (kiedyś preferowanym formacie Amazona, czyli Kindle). Magazyny i amatorskie ebooki często mają za to format PDF. Książki wygodniej czytać w EPUB-ie lub MOBI – mają więcej opcji pozwalających dopasować wielkość czcionki, kolor tła i temu podobne. Daje to znacznie większy komfort czytania. Jednak i PDF ma swoje zastosowania, chociażby tam, gdzie jest wiele grafik (np. magazyny).
Kupuj bestsellery na Nexto
W księgarni internetowej Nexto znajdziesz ebooki we wszystkich najpopularniejszych formatach. Niezależnie od tego, czy kupujesz praktyczny przewodnik dla liderów, czy reportaż obnażający prawdę o największych firmach na świecie, te najciekawsze treści możesz zawsze mieć ze sobą. W łatwy sposób odtworzysz je dzięki aplikacji Nexto na urządzenia mobilne.
Wolisz czytać na czytniku? Skonfiguruj ustawienia swojego konta, a każdy ebook kupiony na Nexto będzie od razu po zakupie automatycznie wysyłany na Twoje urządzenie Kindle lub Pocketbook.
- Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka, która zrewolucjonizowała myślenie o historii kobiet i kapitalizmie. Kiedy pod koniec średniowiecza rodził się nowy porządek zachodniego świata, prywatyzacji uległo wiele dóbr, które dotąd uważano za wspólne. Zmieniły się też system pracy i relacje między płciami. Nowoczesny kapitalizm nie byłby możliwy bez uprzedniego podporządkowania kobiet, które zamknięto w przestrzeni prywatnej, oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepszy podręcznik do socjologii w najnowszym wydaniu! Profesor Piotr Sztompka oddaje w ręce czytelników nowe, poszerzone i zaktualizowane wydanie największego bestsellera akademickiego w Polsce, wzbogacone o kolejne treści i fotografie. Podręcznik obejmuje całokształt problematyki socjologicznej od najprostszych kontaktów międzyludzkich aż po najbardziej złożone struktury i procesy zachodzące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Między mocarstwami trwa wojna systemowa o kształt przyszłego świata. Polska pilnie potrzebuje więc odpowiedniej strategii, by sobie w nowej epoce poradzić. Jacek Bartosiak, czołowy polski ekspert od geopolityki, analizuje aktualną sytuację globalną i rozpisuje w kilku wariantach strategię dla naszego kraju na najbliższe kilkanaście lat. Jakie są najbardziej prawdopodobne scenariusze eskalacji konfliktu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepiej sprzedająca się książka giełdowa wszechczasów dostosowana do współczesnych rynków! Książka została laureatem nagrody w kategorii „Publikacja Roku” na targach FX Cuffs Kraków 2019. „Zawód inwestor giełdowy. Nowe ujęcie ” uczy spokojnego i zdyscyplinowanego podejścia do rynków. Kładzie nacisk i wyznacza jasne zasady zarządzania ryzykiem, a także przedstawia schematy transakcyjne, tworzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- UNSCRIPTED pokaże Ci, jak zmienić zapisy zabijającego życiowe marzenia skryptu. Poznaj sposób na odejście z pracy i ucieczkę od szaleństwa wymiany własnego życia za wypłatę i obietnicę nazwaną emeryturą. Czy nie lepiej porzucić SKRYPT już dzisiaj i przejąć kontrolę nad własnym życiem, zamiast być przez nie kontrolowanym?
Data dostępności:
Data publikacji:
- # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Factfulness: nawyk wygłaszania opinii w oparciu o niepodważalne fakty. Kiedy ktoś zadaje nam proste pytania na temat światowych trendów – np. jaki procent światowej populacji żyje w biedzie; dlaczego liczba ludności na świecie rośnie; jaki procent dziewcząt kończy szkołę podstawową – zwykle udzielamy błędnych odpowiedzi. I to do tego stopnia, że szympans, który wybiera je losowo, uzyskuje lepszy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia „inwestowania wartościowego” – które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii – od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "• Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy? • Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej? • Czy można „naprawić” strefę euro i spowodować, aby mogła ona bezpiecznie funkcjonować? • Czy można rozwiązać strefę euro, zachowując UE i wspólny rynek? • Jaką strategię powinna przyjąć Polska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pouczająca i pokrzepiająca książka, która pozwala zrozumieć dotykający nas obecny kryzys i pokazuje, w jaki sposób Ameryka i świat muszą się przygotować na wyzwania przyszłości Dwadzieścia pięć lat temu Neil Howe i William Strauss olśnili świat prowokacyjną nową teorią o historii. Patrząc wstecz na ostatnie 500 lat, odkryli wyraźny schemat: nowożytna historia przebiega w cyklach trwających mniej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- 2.Wojna
- 3.Palestyna: wojna stuletnia. Opowieść o kolonializmie i oporze
- 4.Wojny handlowe to wojny klasowe. Jak narastające nierówności zakłócają rozwój globalnej gospodarki i zagrażają pokojowi na świecie
- 5.Ostatnie polskie powstanie 1944-1963
- 6.Mit przedsiębiorczości
- 7.Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy
- 8.Przyczepne historie
- 9.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
- 10.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
- 1.Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- 2.Wojna
- 3.Palestyna: wojna stuletnia. Opowieść o kolonializmie i oporze
- 4.Wojny handlowe to wojny klasowe. Jak narastające nierówności zakłócają rozwój globalnej gospodarki i zagrażają pokojowi na świecie
- 5.Ostatnie polskie powstanie 1944-1963
- 6.Mit przedsiębiorczości
- 7.Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy
- 8.Przyczepne historie
- 9.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
- 10.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów