Biznes – ebooki
Ebooki o biznesie – bestsellery ekonomiczne, marketingowe, o zarządzaniu
Kategoria „ebooki biznes” to miejsce, w którym znajdziesz tysiące ebooków dla przedsiębiorców, menedżerów i innych profesjonalistów. To magazyny, poradniki i literatura faktu dotycząca takich zakresów tematycznych jak marketing, zarządzanie, gospodarka, finanse, czy sztuczna inteligencja. Znajdziesz tu wskazówki dla inwestorów, książki o rachunkowości, czy pozycje dla tych, którzy poszukują drogi do sukcesu na mediach społecznościowych.
O czym może być ebook biznesowy? Ekonomia, inwestowanie, zarządzanie, strategie marketingowe
Ebooki w kategorii biznes to zbiór pozycji o szerokim zakresie tematycznym. Znajdziesz tutaj między innymi reportaże dotyczące ważnych wydarzeń w świecie polityki i gospodarki. To również wiele praktycznych poradników, tłumaczących jak budować skuteczne przywództwo, czy tworzyć strategię dla swojej firmy.
Ebooki o biznesie na Nexto
Na Nexto znajdziesz ebooki biznesowe dotyczące tematów:
– administracja;
– bankowość i finanse;
– biznes IT;
– ekonomia;
– handel i gospodarka;
– HR i kadry;
– poradniki;
– raporty i analizy;
– sprzedaż i obsługa klienta;
– transport i logistyka;
– zarządzanie i marketing.
W tej kategorii znajdziesz również bestsellery Rzeczpospolitej dla profesjonalistów. Ebooki przygotowane przez najwyższej klasy specjalistów, dotykające zagadnień z zakresu prawa, podatków i biznesu.
Jaki e-book wybrać? EPUB, MOBI, PDF
Ebooki to nic innego niż książki w formacie elektronicznym. Najczęściej występują książki w formatach EPUB (uniwersalnym dla wszystkich czytników ebooków) i MOBI (kiedyś preferowanym formacie Amazona, czyli Kindle). Magazyny i amatorskie ebooki często mają za to format PDF. Książki wygodniej czytać w EPUB-ie lub MOBI – mają więcej opcji pozwalających dopasować wielkość czcionki, kolor tła i temu podobne. Daje to znacznie większy komfort czytania. Jednak i PDF ma swoje zastosowania, chociażby tam, gdzie jest wiele grafik (np. magazyny).
Kupuj bestsellery na Nexto
W księgarni internetowej Nexto znajdziesz ebooki we wszystkich najpopularniejszych formatach. Niezależnie od tego, czy kupujesz praktyczny przewodnik dla liderów, czy reportaż obnażający prawdę o największych firmach na świecie, te najciekawsze treści możesz zawsze mieć ze sobą. W łatwy sposób odtworzysz je dzięki aplikacji Nexto na urządzenia mobilne.
Wolisz czytać na czytniku? Skonfiguruj ustawienia swojego konta, a każdy ebook kupiony na Nexto będzie od razu po zakupie automatycznie wysyłany na Twoje urządzenie Kindle lub Pocketbook.
- Wyobraź sobie koszmar rodem z Roku 1984 Orwella wcielony w życie. Wyobraź sobie, że mieszkasz w kraju, w którym radia odbierają tylko jedną, państwową stację. Wyobraź sobie szary świat, w którym kolor wprowadzają tylko czerwone hasła propagandy. Wyobraź sobie, że na ścianie pokoju musisz powiesić portret przywódcy i kłaniać się mu we wszystkie święta. Wyobraź sobie miejsce, w którym seks służy jedynie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy pomaganie innym to przepis na porażkę? A może największe sukcesy osiągają ci, którzy nie myślą tylko o sobie? Adam Grant, czołowy ekspert w dziedzinie psychologii organizacyjnej i najwyżej oceniany profesor Wharton School, w tej przełomowej książce udowadnia, że nie rywalizacja, a mądra współpraca stanowi klucz do osiągnięcia najlepszych wyników - zarówno w biznesie, jak i w życiu zawodowym. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka, która zrewolucjonizowała myślenie o historii kobiet i kapitalizmie. Kiedy pod koniec średniowiecza rodził się nowy porządek zachodniego świata, prywatyzacji uległo wiele dóbr, które dotąd uważano za wspólne. Zmieniły się też system pracy i relacje między płciami. Nowoczesny kapitalizm nie byłby możliwy bez uprzedniego podporządkowania kobiet, które zamknięto w przestrzeni prywatnej, oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą? William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne. W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "• Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy? • Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej? • Czy można „naprawić” strefę euro i spowodować, aby mogła ona bezpiecznie funkcjonować? • Czy można rozwiązać strefę euro, zachowując UE i wspólny rynek? • Jaką strategię powinna przyjąć Polska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Między mocarstwami trwa wojna systemowa o kształt przyszłego świata. Polska pilnie potrzebuje więc odpowiedniej strategii, by sobie w nowej epoce poradzić. Jacek Bartosiak, czołowy polski ekspert od geopolityki, analizuje aktualną sytuację globalną i rozpisuje w kilku wariantach strategię dla naszego kraju na najbliższe kilkanaście lat. Jakie są najbardziej prawdopodobne scenariusze eskalacji konfliktu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Nie ma innej Rosji" to metodyczna wiwisekcja rosyjskiego społeczeństwa i rosyjskiej polityki. Zrobiona z przywołaniem rosyjskich (to ważne!) myślicieli przed setek lat. Maciej Pieczyński pokazuje, że Rosja nie stała się okrutna i wroga w 2022 roku, a zawsze taka była. Tłumaczy, dlaczego w Rosji demokracja się nie przyjęła, a komunizm i carski imperializm mogą się ze sobą łączyć. - Arleta Bojke, dziennikarka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znany psycholog społeczny, badacz, wykładowca i autor bestsellerowej Potęgi irraconalności powraca z nadzwyczaj aktualną i zajmującą książką – odkrywczą analizą ludzkiej strony współczesnego kryzysu dezinformacji, w której stara się wyjaśnić, co sprawia, że racjonalni ludzie przyjmują całkowicie irracjonalne przekonania. Dezinformacja co dzień wpływa na każdego z nas – od mediów społecznościowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- 2.Palestyna: wojna stuletnia. Opowieść o kolonializmie i oporze
- 3.Wojna
- 4.Wojny handlowe to wojny klasowe. Jak narastające nierówności zakłócają rozwój globalnej gospodarki i zagrażają pokojowi na świecie
- 5.Przyczepne historie
- 6.Ostatnie polskie powstanie 1944-1963
- 7.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
- 8.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
- 9.Człowiek, który zniszczył kapitalizm
- 10.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
- 1.Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- 2.Palestyna: wojna stuletnia. Opowieść o kolonializmie i oporze
- 3.Wojna
- 4.Wojny handlowe to wojny klasowe. Jak narastające nierówności zakłócają rozwój globalnej gospodarki i zagrażają pokojowi na świecie
- 5.Przyczepne historie
- 6.Ostatnie polskie powstanie 1944-1963
- 7.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
- 8.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
- 9.Człowiek, który zniszczył kapitalizm
- 10.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe