badania marketingowe

Liczba pozycji: 10
  • CENA NEXTO
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,71 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,78 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,78 zł

    Więcej

    • PDF
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,93 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,67 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,00 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,18 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Zmiany występujące w otoczeniu w sposób zasadniczy i dynamiczny oddziałują na warunki, w jakich żyje i gospodaruje człowiek. Współczesny świat i jego struktury są zdeterminowane przede wszystkim przez obecne oraz przyszłe tendencje rozwojowe w zakresie nauki i techniki. Pod wpływem osiągnięć naukowo-technicznych i dokonującego się postępu technologicznego pojawia się konieczność szerszego podejścia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,92 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI