edyta
Liczba pozycji: 18
Psychologiczne dylematy wiary – ebook
Małgorzata Starzomska
Zadaniem książki jest wskazanie przykładów niezwykłej harmonii między słowem Bożym, a osiągnięciami psychologii współczesnej i, przynajmniej w pewnym stopniu, udowodnienie za ich pomocą, że współczesna psychologia może mieć „duszę” i nie musi rozczarowywać tych, którzy głęboko wierzą w Boga. Edmund Husserl na początku swojej drogi naukowej próbował sprowadzić prawa logiki i arytmetykę do praw psychologicznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rycerz na motorze - opowiadanie erotyczne – audiobook
M. Martinez & K. Krakowiak
"Sprawdzałem, czy aby na pewno nic więcej nie trzeba naprawić, kiedy podniosłem głowę i zobaczyłem, jak Edyta opiera się na roboczym stole, pijąc kawę i czytając gazetę. Jej pośladki były wypięte prosto w moją stronę, takie okrągłe, takie piękne i takie kuszące. Nie mogłem się już dłużej powstrzymywać. Podniosła głowę i złapała mój gorący wzrok. Powietrze między nami parowało. Wytarłem dłonie w ścierkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Śmierć krytyka. Kultura uczestnictwa a przemiany krytyki XX i XXI wieku – ebook
Alicja Górska Edyta Janiak Kamil Jędrasiak
Teza o zmierzchu krytyki powraca od końca lat 90., czyli od zmiany paradygmatu kultury z analogowego na cyfrowy, która doprowadziła też do zmian w obiegu krytycznym na rzecz elektronicznego i amatorskiego, co odbyło się kosztem obiegu tradycyjnego (prasowego) i elitarności zawodu krytyka. Początek XXI wieku zaowocował diagnozami stanu krytyki literackiej, filmowej, teatralnej, ale nie znajduję żadnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume I. Regulatory Challenges – ebook
Elisabetta Bani Beata Pachuca-Smulska Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Nowe technologie zmieniają współczesny rynek. W rezultacie, ustawodawca stoi przed trudnym wyzwaniem, ponieważ musi on dostosować ustawodawstwo do zróżnicowanego, dynamicznie rozwijającego się rynku cyfrowego oraz nowych technologii. Monografia przedstawia analizę wybranych zagadnień ze wspomnianego wyżej obszaru i analizuje najbardziej aktualne, i często kontrowersyjne, zagadnienia. W szczególności...Data dostępności:
Data publikacji:
Prasa jako medium edukacyjne. Kulturowe reprezentacje raka piersi w czasopismach kobiecych – ebook
Edyta Zierkiewicz
Książka Edyty Zierkiewicz to dojrzałe i wielostronne studium dotyczące ważnego społecznie i bardzo interesującego naukowo fenomenu edukacyjnej funkcji prasy (i szerzej kultury) popularnej, w recenzowanej pracy badane na przykładzie konstruowania dyskursu choroby (rak piersi). Analizy autorki są wielostronne, interdyscyplinarne, a mimo to udało jej się zachować wyraźną i bardzo klarowną formę narracji...Data dostępności:
Data publikacji:
Dostęp do ochrony prawnej w postępowaniu cywilnym – ebook
Kinga Flaga-Gieruszyńska prof. US Radosław Flejszar Elwira Marszałkowska-Krześ Joanna Bodio Joanna Derlatka Marcin Dziurda Edyta Figura-Góralczyk Robert Frey Jacek Gudowski Andrzej Grzegorz Harla Kamil Hylewski Józef Jagieła prof. UŁ Anna Machnikowska prof. UG Małgorzata Malczyk Andrzej Marciniak UŁ Joanna May Aneta Mendrek Piotr Osowy SSO prof. UJK Karol Ryszkowski Magdalena Skibińska Mariusz Sobuś Tomasz Strumiłło Tadeusz Wiśniewski Tadeusz Zembrzuski prof. UW
W dniach 20–22.9.2019 r. w Muszynie odbył się VII Ogólnopolski Zjazd Katedr i Zakładów Postępowania Cywilnego zorganizowany przez trzy ośrodki uniwersyteckie – Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Szczeciński i Uniwersytet Wrocławski. Zjazd został przygotowany pod auspicjami Towarzystwa Naukowego Procesualistów Cywilnych i przy aktywnym udziale przedstawicieli samorządów prawniczych, w tym Ośrodka...Data dostępności:
Data publikacji:
Znaki towarowe i ich ochrona – ebook
Ryszard Skubisz Lavinia Brancusi Edyta Całka Krzysztof Czub Tomasz Drab Andrzej Falkowski Beata Giesen Andrzej Jakubecki Jakub Kępiński LL.M Andrzej Matlak Adrian Niewęgłowski Justyna Ożegalska-Trybalska Joanna Sieńczyło-Chlabicz Rafał Sikorski Piotr Ślęzak Tomasz Targosz Anna Tischner Marcin Trzebiatowski Łukasz Żelechowski
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono najbardziej sporne oraz niewystarczająco wyjaśnione zagadnienia , o istotnym znaczeniu praktycznym, dotyczące znaków towarowych w prawie polskim i unijnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka oparta na wiedzy, innowacyjność i rynek pracy – ebook
Edyta Dworak Tomasz Grabia Witold Kasperkiewicz Walentyna Kwiatkowska
Trwająca 25 lat transformacja polskiej gospodarki z powodzeniem zbudowała podstawy systemu opartego na liberalizacji, stabilizacji makroekonomicznej i ładzie instytucjonalnym obejmującym reguły gry ekonomicznej, prawa i obyczaje wymuszające przestrzeganie owych reguł. Pozytywna ocena dokonań polskiej transformacji nie powinna przesłaniać pewnych wad i błędów, którymi obarczony był ten proces. Jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Zatrudnienie w epoce postindustrialnej – ebook
Barbara Godlewska-Bujok Krzysztof Walczak Michał Barański Natalia Bender Maciej Chakowski Justyna Czerniak-Swędzioł Grażyna Dębicka-Ozorkiewicz Tomasz Duraj Dorota Dzienisiuk Izabela Florczak Marta Goroszkiewicz Gabriela Gospodarek Jakub Grygutis Anna Jefimow-Czerwonka Konrad Kamiński Jan Klimek Robert Marczak Michał Matuszak Małgorzata Mędrala Ewa Mróz Kamila Naumowicz Andrzej Patulski prof. UW Kinga Piwowarska Tomasz Podwysocki Ariel Przybyłowicz Beata Rutkowska Madgalena Rycak Katarzyna Serafin Edyta Sobótka-Bentyn Andrzej Szybkie Joanna Szyjewska-Bagińska Michał Szypniewski Andrzej Marian Świątkowski Justyna Tlatlik Urszula Torbus Joanna Unterschütz prof. WSAiB Gertruda Uścińska
Prezentowana publikacja zawiera w głównej części referaty wygłoszone podczas XXII Zjazdu Katedr i Zakładów Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, którego mottem przewodnim było Zatrudnienie w epoce postindustrialnej. Zgodnie z tym założeniem, autorzy opracowań reprezentujący zarówno świat nauki, jak i praktyki przedstawili wielopłaszczyznowy obraz współczesnego rynku pracy , pokazując jakie wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Nostalgia w zarządzaniu marką – ebook
Magdalena Grębosz-Krawczyk prof. PŁ
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem . W konsekwencji charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji: