komunikowanie
Liczba pozycji: 13
Francuski Niezbędne zwroty i wyrażenia – audiobook
praca zbiorowa
Audio Kurs uczy 650 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Kurs jest unikalnym zestawieniem zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Niezbędne zwroty i wyrażenia polecamy jako repetytorium leksykalne dla wszystkich uczących się języka francuskiego. Rozmawiaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja – ebook
Jerzy Mikułowski Pomorski
„Ludzie podejmujący komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w nich wartości sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą...Data dostępności:
Data publikacji:
Włoski Niezbędne zwroty i wyrażenia – audiobook
praca zbiorowa
Włoski Niezbędne zwroty i wyrażenia uczy 520 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Kurs to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Każdy uczący się języka włoskiego powinien je znać, aby płynnie i swobodnie mówić. Niezbędne zwroty i...Data dostępności:
Data publikacji:
Procesy i akty komunikacyjne. Koncepcje klasyczne i współczesne – ebook
Grażyna Osika
Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa – audiobook
Christopher Hadnagy Paul Ekman
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością...Data dostępności:
Data publikacji:
Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook
Tomasz Goban-Klas
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak stać się wnikliwym – audiobook
Zespół autorski – Andrew Moszczynski Institute
Pytanie „dlaczego” należy do podstawowych pytań, jakie człowiek zadaje sobie i innym, by zrozumieć świat. Jest ono przejawem nie tylko ciekawości, ale i wnikliwości, która każe dociekać prawdy, analizować, interpretować i zgłębiać treści, wykorzystując wszelkie możliwości umysłu. Czym jest wnikliwość i do czego się przydaje? Jak ją w sobie rozwinąć? Od wnikliwości zależy trafność podejmowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka cyfrowa – ebook
Katarzyna Śledziewska Renata Włoch
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu – audiobook
Alison Green
Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki...Data dostępności:
Data publikacji: