reklama
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo unijne i polskie. Publikacja omawia następujące problemy: czy przepisy regulujące reklamę suplementów diety uwzględniają charakter tych produktów, specyfikę reklamy oraz zróżnicowanie jej adresatów; czy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik jest efektem wieloletnich praktycznych doświadczeń związanych z obsługą prawną podmiotów z obszaru suplementów diety i produktów pokrewnych. .. Prezentowane opracowanie zawiera kompleksową analizę zagadnień prawnych dotyczących obrotu suplementami diety na polskim rynku. Autorzy szczegółowo przedstawili kwestie związane z przygotowaniem suplementów diety, ich wprowadzaniem do obrotu, reklamą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof WąsowskiRozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego. Każdy rozdział opracowania zawiera omówienie innej dziedziny życia (m.in. mody, reklamy, muzyki, filmu, sportu, turystyki), w której dochodzi do przywłaszczenia takich dóbr kultury jak: tradycja, zwyczaje, symbole, wartości, a nawet skojarzenia. Książka zawiera liczne, opatrzone...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografie Prawnicze to seria, w której ukazują się publikacje omawiające w wyczerpujący sposób określone instytucje czy zagadnienia prawne. Adresujemy ją przede wszystkim do prawników poszukujących wnikliwego ujęcia tematu, łączącego teorię (poglądy doktryny, elementy prawnoporównawcze) i praktykę (bogaty wybór orzecznictwa). A tego – ze względu na brak miejsca – nie znajdziemy nawet w komentarzach. Monografia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Maria Kozłowska Paweł Wiliński Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska Radosław Baszuk Łukasz Chojniak Marcin Ciemiński Joanna Dominowska Mariusz Godlewski Sylwia Gregorczyk-Abram Agnieszka Helsztyńska Jakub Jacyna Ryszard Kalisz Michał Wawrykiewicz Aleksander Krysztofowicz Grzegorz Kukowka Kamila Kurkowska Małgorzata Mączka-Pacholak Michał Magdziak Marek Malecha Dagmara Miler Rafał Morek Mikołaj Pietrzak Katarzyna Przyłuska-Ciszewska Bartłomiej Raczkowski Joanna Repeć Ewa Stawicka Barbara Szczepańska Kamil Szmid Maciej Taborowski Joanna Tkaczyk-Lipnicka Andrzej Tomaszek Marta Tomkiewicz-JanuszewskaRozmowa z dr Katarzyną Gajowniczek-Pruszyńską, adwokatką, wicedziekan Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie i redaktorką naukową publikacji „Meritum adwokata i adwokatki”. Zapraszamy! Poradnik przedstawia wszystkie praktyczne aspekty wykonywania zawodu adwokata w Polsce. Jest dziełem ponad 30 autorek i autorów – wybitnych specjalistów, przedstawicieli tej profesji. Z „Meritum adwokata i adwokatki”...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie