social
Liczba pozycji: 243
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook
Andrzej Kwaśniewski
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.Data dostępności:
Data publikacji:
Dam Ci biznesowego kopa! – ebook
Agnieszka Jakubczyk
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Lotny patrol – ebook
Marcin Bill
Każdy ma prawo do wolności słowa. Nie zawsze jednak słowo jest takie, jakiego oczekujemy. Jeszcze rzadziej słowo niesie jakąś istotną informację. W dobie internetu i social media słowa, ich kontekst i znaczenie przestały się liczyć. Teraz ważny jest efekt. Im większy, tym lepiej.Data dostępności:
Data publikacji:
Typologie wadliwej integracji postaw w świetle teorii wykolejenia społecznego Czesława Czapówa – ebook
Bartłomiej Skowroński
W książce zaprezentowano wyniki badań własnych na temat typologii nieprzystosowania społecznego wśród więźniów. Badania te są kontynuacją i rozwinięciem myśli Czesława Czapówa, jednego z najwybitniejszych polskich pedagogów resocjalizacyjnych. Zastosowanie analizy czynnikowej pozwoliło ujawnić, że typy wykolejenia społecznego wyróżnione przez Czapówa (nihilistyczno-agresywny, nihilistyczno-wycofujący,...Data dostępności:
Data publikacji:
Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej – ebook
Grażyna Dryżałowska Agnieszka Naumiuk Monika Skura Magdalena Kuleta-Hulboj Anna Magdalena Steinhagen
Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego. Publikacja...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Humanistyczny 2017/2 (457) – eprasa
Lech M. Nijakowski
Numer tematyczny poświęcony "konfliktowym rocznicom" oraz zjawiskom kulturowym i społecznym, które wiążą się z rocznicowymi obchodami. The thematic number on 'Conflict Anniversaries' and cultural and social phenomena that are linked to anniversary celebrations.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Twarz konfucjańska – ebook
Katarzyna Pejda Cezary Ciemniewski
Rekonstrukcja modelu organizacyjnego społeczeństwa chińskiego, ze szczególnym uwzględnieniem wzorów kształtowania relacji społecznych. Omówienie najważniejszych pojęć etyki konfucjańskiej, zasady mechanizmu społecznej wymiany, a także innych terminów, mających wpływ na normy zachowań, sposób postrzegania świata oraz podstawowe strategie komunikacyjne. Na tak zarysowanej kulturowej matrycy opisano chińską...Data dostępności:
Data publikacji:
Solidarność i egoizm we współczesnym dyskursie akademickim – ebook
Marcin Mazurek Karolina Zakrzewska
Monografia wieloautorska jest zbiorem jedenastu artykułów poświęconych współczesnemu dyskursowi o solidarności i egoizmie. Autorzy reprezentujący różne specjalności analizują tytułowe zjawiska z perspektywy etycznej, społecznej, ekonomicznej i politycznej, koncentrując się na analizie głębokich zmian społecznych współczesnego świata i towarzyszących im nowoczesnych i ponowoczesnych dyskursów. ******...Data dostępności:
Data publikacji:
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook
Ewelina Masiarz
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...Data dostępności:
Data publikacji: