klienta

Liczba pozycji: 36
  • CENA NEXTO
    Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych. Książka stworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,17 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,01 zł 28,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,67 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • PROMOCJA -41%
    Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,50 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka przedstawia rozwój teorii jakości oraz koncepcje satysfakcji klienta. Skupia się na genezie i definicji paradoksu Kano, prezentując jego poziomy jakości i praktyczne zastosowania. Czytelnik dowie się, jak firmy wykorzystują ten paradoks w praktyce biznesowej. Książka szczegółowo analizuje wyzwania i kontrowersje związane z tą koncepcją, rzucając nowe światło na skomplikowane relacje między...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka analizuje rozwój japońskiego podejścia do zarządzania jakością, przybliżając czytelnikowi historię Japonii w kontekście paradoksu Kano. Autor przedstawia genezę paradoksu oraz jego definicję i założenia. Omawia również koncepcję satysfakcji klienta oraz różne poziomy jakości. Poprzez przykłady zastosowania, książka ukazuje praktyczne wykorzystanie paradoksu Kano w biznesie. Nie brakuje również...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Autor przybliża genezę zarządzania jakością, analizując wpływ historii Japonii na jej rozwój, w tym paradoks Kano. Książka omawia różne teorie jakości oraz koncepcję satysfakcji klienta, wyjaśniając, jak te elementy wpłynęły na kształtowanie japońskiego podejścia do zarządzania jakością. Poprzez zgłębienie genezy paradoksu Kano czytelnik odkrywa, jak zmienne oczekiwania klientów prowadzą do nieustannego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka analizuje teorie jakości, skupiając się na założeniach paradoksu Kano. Przedstawia przykłady zastosowania tej teorii w praktyce biznesowej, ukazując, jak może wpływać na kreowanie wartości dla klientów. Jednocześnie książka nie unika trudnych tematów, podejmując dyskusję na temat wyzwań i kontrowersji związanych z zastosowaniem paradoksu Kano. Książka stanowi niezbędną lekturę dla przedsiębiorców...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech. W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    "Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa z nich - przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bez­użytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,41 zł 64,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka ta opisuje metody wywierania wpływu w kontaktach handlowych. Opisy przygotowań i przebieg negocjacji zakupowych zostały przedstawione na faktach i stanowią obowiązkową pozycję dla pracowników biur zakupów. Co więcej, konkluzje i wnioski zawarte w książce to zbiór informacji, których nie znajdziesz w żadnym innym opracowaniu. Poradnik ten polecamy również sprzedawcom i handlowcom, którzy przyjmując...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,63 zł 4,03 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku . Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,58 zł 38,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,82 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym: Jak budować emocje, które sprzedają? ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,83 zł 28,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 36