marketingowych

Liczba pozycji: 23
  • CENA NEXTO
    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • O współczesnym nazewnictwie produktów leczniczych – ebook
    CENA NEXTO
    Celem niniejszej książki jest analiza nazw handlowych leków dostępnych na polskim rynku farmaceutycznym, jak również wskazanie, że są to jednostki, które nie różnią się znacząco od nazw własnych innych produktów, a także wypełniają wiele funkcji charakterystycznych dla innych chrematonimów marketingowych. Autorka usiłuje odpowiedzieć na pytanie, jakiego rodzaju jednostkami są współczesne nazwy handlowe...

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Marketing w działalności agencji reklamowej: Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook
    CENA NEXTO
    W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

    Data dostępności:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • Prawie wielebni – ebook
    CENA NEXTO
    Wydawaniem książek prezentujących temat rządzi obyczaj zainteresowania, działań marketingowych i prowadzenia Czytelnika rozmaitymi ścieżkami aż do tego miejsca, w którym przerzedzi się las omawianej literatury w tym przedmiocie, a na tak powstałym pustkowiu Czytelnik przyzna, że nieodzowne jest w tym miejscu drzewko posadzone właśnie przez wydawnictwo. Bywa, że proceder ten służy nie tylko lepszemu...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • Międzynarodowy dyskurs filologiczny – ebook
    CENA NEXTO
    Przedkładana monografia zawiera 28 tekstów, poruszających problematykę z czterech obszarów tematycznych dyskursu: w leksykologii, w przekładzie, w literaturze oraz w kulturze. W kręgach wskazanych obszarów badawczych autorzy poruszają wiele kwestii o charakterze bardziej szczegółowym. Podział na wskazane bloki tematyczne ma charakter umowny, jako że wiele tekstów jest poświęconych zagadnieniom z pogranicza...

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...

    Data dostępności:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Perswazja językowa w różnych dyskursach Tom 8 – ebook
    CENA NEXTO
    Teksty zebrane w ósmym tomie cyklu Perswazja językowa w różnych dyskursach stanowią dorobek IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Mowa. Człowiek. Świat. Perswazja językowa w różnych dyskursach”. W dobie kryzysów politycznych, wstrząsów społecznych oraz kardynalnych zmian w codziennym funkcjonowaniu społeczeństwa – w tym także w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej – badanie mechanizmów perswazji...

    Data dostępności:

    Cena: 34,02 zł 37,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,19 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję uczenia się przez eksport (learning by exporting). Tytułowe uczenie się dotyczy przedsiębiorstw, które wchodząc w interakcje z podmiotami rynku zagranicznego, stają przed koniecznością wdrożenia innowacji. Spełnianie innych niż krajowe standardów jakościowych, skutkujące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,41 zł 42,68 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Interpretanty lektur: produkty medialnego przemysłu. Multimedialne moduły tematyczne jako dydaktyczny instrument – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia może być traktowana jako podręcznik służący studentom przygotowującym się do zawodu nauczyciela. Zawartość tej książki dotyczy intertekstualnych i intermedialnych aspektów funkcjonowania literatury we współczesnych realiach kulturowych, zmieniających się w konsekwencji marketingowych uwarunkowań i upowszechniania nowych technologii komunikowania. W związku z tym niektóre kraje...

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Gry w komunikacji – ebook
    CENA NEXTO
    Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce....

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), - w...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Gdy kończyliśmy pracę nad tym poradnikiem, cztery nasze artykuły znajdowały się w recenzji (w zachodnich czasopismach: psychologicznych, medycznych, marketingowych), cztery kolejne pisaliśmy, przygotowywaliśmy trzy granty, prowadziliśmy międzynarodowe badania stanowiące podstawę kilku następnych prac, a kilka szkiców opartych na już policzonych danych czekało na dokończenie. Kiedy zaczynaliśmy przygodę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia stanowi drugi tom badań wielu Autorów z różnych ośrodków akademickich w zakresie gospodarki, zarządzania i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych. W pierwszych dwóch rozdziałach podjęto tematykę zarządzania zasobami ludzkimi. Przez zarządzanie zasobami ludzkimi powinno się rozumieć zbiór działań powiązanych...

    Data dostępności:

    Cena: 28,79 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,99 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 23