Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 338
  • Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych – ebook
    TANIEJ 7 %

    Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych – ebook

    Robert Dębski  

    Książka niniejsza jest wprowadzeniem do badań w dziedzinie komunikacji internetowej oraz wpływu tej komunikacji na utrzymywanie języków mniejszościowych. Zawiera zatem przegląd współczesnej literatury, prezentuje oryginalne badania stanowiące wkład do literatury światowej oraz zawiera syntezę tych badań i wskazówki dla przyszłych badaczy lub studentów interesujących się tą problematyką. Niektóre wskazówki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,23 zł 11,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,30 zł 14,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    "„[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat stanu współczesnej kultury, tym samym wpisuje się w nurt medioznawstwa zorientowanego kulturoznawczo, czy też kulturoznawstwa zorientowanego medioznawczo. Powiedzieć że jednym z kluczy do zrozumienia świata ponowoczesnego jest trafne rozpoznanie świata mediów, to dziś banał. Ale danie odpowiednich narzędzi poznawczych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia - teoria - praktyka – ebook

    Zbigniew Bauer  

    Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,30 zł 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Rozliczenie dostarczanych do budynków mediów – ebook

    Bożena Domańska-Skorupa  

    Poradnik przedstawia zasady rozliczania mediów, które są doprowadzone do budynku. Opisane zostały metody rozliczania ciepła, wody i gazu. Przedstawione zostały m.in. sposoby obliczania zużycia ciepła według przyrządów pomiarowych, według podzielników, a także według kryterium powierzchniowego. Dzięki publikacji: poznasz normy zużycia wody, dowiesz się, na podstawie jakiej normy można wyliczyć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,73 zł 23,37 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie – ebook

    Praca zbiorowa  

    Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,10 zł 52,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Potencjał biznesowy mediów społecznościowych – ebook

    Katarzyna Bachnik   Justyna Szumniak-Samolej  

    Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook

    Jaron Lanier  

    Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 7 %

    Od radia Marconiego do mediów strumieniowych – ebook

    Stanisław Jędrzejewski  

    „Radio nie ma przyszłości” - stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne – ebook

    zbiorowa Praca  

    Historia mediów, historia dziennikarstwa, historia prasy to nadal te dziedziny, które domagają się szerszego zainteresowania badawczego w Polsce. Współczesne, naukowe zainteresowania nad mediami oscylują wokół ich bezustannej transformacji i są to przede wszystkim analizy socjologiczne. W ostatnich latach obserwuje się spadek zainteresowania historią, którą można dostrzec w mediach. Pod pojęciem historii...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,76 zł 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 338

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA