Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 664
  • Wykłady z filozofii mediów – książka
    TANIEJ 5 %

    Wykłady z filozofii mediów – książka

    Jan Paweł Hudzik  

    Wykłady z filozofii mediów Jana Pawła Hudzika to oryginalna i pionierska publikacja na gruncie polskiego piśmiennictwa medioznawczego. Autor prezentuje krytyczne i całościowe spojrzenie na media, punktem wyjścia czyniąc perspektywę filozoficzną. Niełatwe zagadnienia filozofii mediów „od Platona do Baudrillarda” przedstawione zostały w sposób, dzięki któremu zarówno adepci, jak i czytelnicy zdecydowanie...

    Cena: 34,75 zł 36,58 zł

    Więcej

  • Teorie komunikacji i mediów 10 – książka
    TANIEJ 5 %

    Teorie komunikacji i mediów 10 – książka

    Mariusz Wszołek  

    Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego – książka
    TANIEJ 5 %

    Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego – książka

    Marcantonio Jakub Jóźwiak-Di  

    Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami.

    Cena: 9,50 zł 10,00 zł

    Więcej

  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach – książka
    TANIEJ 5 %

    Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach – książka

    Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Rozliczanie mediów w umowach najmu – ebook
    TANIEJ 5 %

    Rozliczanie mediów w umowach najmu – ebook

    Katarzyna Bieńkowska  

    Rozliczanie umów najmu sprawia podatnikom kłopoty. Najistotniejszą kewstią jest możliwość refakturowania niektórych kosztów. W tej publikacji Czytelnik znajdzie kompleksowe omówienie tej problematyki.

    Data publikacji:

    Cena: 9,40 zł 9,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rynek mediów w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Rynek mediów w Polsce – książka

    Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek  

    Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje,...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

  • Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD – książka
    TANIEJ 5 %

    Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD – książka

    Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom...

    Cena: 31,92 zł 33,60 zł

    Więcej

  • Psychologia mediów i komunikowania – książka
    TANIEJ 5 %

    Psychologia mediów i komunikowania – książka

    Agnieszka Ogonowska  

    Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – książka

    Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 664

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA