Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 793
  • CENA NEXTO

    Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Potencjał biznesowy mediów społecznościowych – ebook

    Katarzyna Bachnik   Justyna Szumniak-Samolej  

    Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia - teoria - praktyka – ebook

    Zbigniew Bauer  

    Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie – ebook

    Praca zbiorowa  

    Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,52 zł 52,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wartki nurt mediów. Ku nowym formom życia informacji – ebook

    Tomasz Goban-Klas  

    Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także - a może przede wszystkim - komunikację społeczną i jej narzędzia, media. Co więcej, z wielu różnych aspektów współczesności media są chyba najbardziej płynne, zarówno zmienne, jak i niedookreślone, trudno uchwytne w konceptualnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook

    Tomasz Goban-Klas  

    „Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Problemy konwergencji mediów II – ebook

    Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Skuteczność rozwiązań etycznych dla mediów – ebook

    Katarzyna Lisowska  

    Występują częste sytuacje w rzeczywistości dziennikarskiej, że nie jest łamane prawo, ale dochodzi do naruszania zasad etyki zawodu. Nierzadkie są sytuacje, że występuje trudność w procesie egzekwowania etycznych zasad. Istnieje potrzeba, by współcześnie poruszać elementarne kwestie i przedstawiać je krótko, konkretnie, prostym językiem faktów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,45 zł 6,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,45 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Monitoring wolności mediów w Europie – ebook

    Alicja Jaskiernia  

    Monografia autorstwa Alicji Jaskierni stanowi cenną analizę mechanizmów monitoringu wolności mediów w Europie, prowadzonego przez istotne z punktu widzenia demokratyzacji życia publicznego organizacje regionalne, takie jak Rada Europy, Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie i Unia Europejska, a także podmioty z sektora pozarządowego oraz nowe platformy alertowe, które pojawiły się w internecie....

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook

    Małgorzata Marcjanik  

    Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, ale dzisiaj sztuczny znaczy także „fałszywy”....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 793

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA