Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 657
  • Teorie komunikacji i mediów część 3 – książka
    TANIEJ 5 %

    Teorie komunikacji i mediów część 3 – książka

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.

    Cena: 42,89 zł 45,15 zł

    Więcej

  • Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego – książka
    TANIEJ 5 %

    Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego – książka

    Marcantonio Jakub Jóźwiak-Di  

    Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami.

    Cena: 9,50 zł 10,00 zł

    Więcej

  • Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD – książka
    TANIEJ 5 %

    Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD – książka

    Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom...

    Cena: 31,92 zł 33,60 zł

    Więcej

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – książka

    Tom 38. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – książka

    Tom 37. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Przenikanie mediów – książka
    TANIEJ 5 %

    Przenikanie mediów – książka

    Maciej Mrozowski  

    Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z teraźniejszością. Autor dowodzi, że przejście od mediów analogowych do komunikacji cyfrowej nie jest zerwaniem...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data publikacji:

    Cena: 13,59 zł 14,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • Przestrzenie mediów i dziennikarstwa – książka
    TANIEJ 5 %

    Przestrzenie mediów i dziennikarstwa – książka

    Jerzy Jastrzębski  

    „Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej literatury przedmiotu. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach tematyka jest obudowana solidnym i szerokim...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 25 %

    Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    "„[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat stanu współczesnej kultury, tym samym wpisuje się w nurt medioznawstwa zorientowanego kulturoznawczo, czy też kulturoznawstwa zorientowanego medioznawczo. Powiedzieć że jednym z kluczy do zrozumienia świata ponowoczesnego jest trafne rozpoznanie świata mediów, to dziś banał. Ale danie odpowiednich narzędzi poznawczych...

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia - teoria - praktyka – ebook

    Zbigniew Bauer  

    Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym...

    Data publikacji:

    Cena: 13,59 zł 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 657

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA