wizerunek marki
- Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z poetyckich notatek i szkiców w czeskim zeszycie wyłania się podmiot płci żeńskiej, który jednak wyćwiczył się w byciu mężczyzną, wytrenował w ucieczkach od siebie. Karność, akuratność, perfekcyjne trzymanie się w ramach swojej marki – oto historia tej, którą spętano obsesją kontroli i która sama przejęła kontrolę nad podwładnymi. Czasem jednak idealny wizerunek pęka, a język rozlewa się czarną mazią....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każda kobieta, która siada przed lustrem, korzysta z wynalazków Maxa Factora – tusz do rzęs ze szczoteczką, cienie do powiek, wodoodporny makijaż. To on wymyślił słowo „make-up”. Jego firma kosmetyczna odniosła globalny sukces. I to on pokazał całemu światu, jak za pomocą makijażu wydobyć prawdziwe piękno. Jako siedmiolatek sprzedawał przekąski w teatrze w Łodzi. Ambitny chłopiec został pomocnikiem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek! Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- �� Zacznij zarabiać na swoim głosie - stwórz podcast, który pokochają tysiące! Masz coś do powiedzenia? Chcesz inspirować, uczyć lub bawić, ale nie wiesz, jak zacząć? Podcasting to jedna z najszybciej rosnących form komunikacji i zarabiania online. Wystarczy mikrofon, pomysł i ten ebook - a cały świat może usłyszeć właśnie Ciebie. W ebooku znajdziesz kompletny przewodnik od A do Z - od wyboru tematu,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, że możesz stworzyć profesjonalnego bloga w zaledwie 30 dni - nawet jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś? Dzięki niniejszemu ebookowi „30-dniowe wyzwanie: Jak zbudować bloga z pomocą ChatGPT”, masz szansę zrobić to krok po kroku, korzystając ze sprawdzonych metod i wsparcia najnowszej technologii. Tworzenie bloga to coś więcej niż tylko hobby - to możliwość budowania swojej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie! „Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców - firm, które będą chciały płacić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Blogerze! Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął? Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” - nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy w trampkach można iść na wielką galę? Czy T-shirt wypada nosić w każdym wieku? Adidasy do eleganckiej spódnicy, dresowe spodnie do klasycznego trencza? Dziś wszystko jest możliwe, a największym wyzwaniem mody XXI wieku jest połączenie tego, co komfortowe z tym, co ultra-kobiece. Miękkie, naturalne materiały, niekrępujące ruchów fasony to znaki rozpoznawcze sportowego szyku - stylu, który...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka o personal brandingu! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu) To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Video online krok po kroku Prowadzenie webinarów i live’ów jest świetnym sposobem na zarabianie, budowanie zaangażowanej społeczności i dbanie o wizerunek eksperta w swojej branży! Zgarnij e-booka i rozwijaj swój biznes online! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz zacząć prowadzić transmisje na żywo, widzisz ogromny potencjał w video i chcesz więcej zarabiać online, ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...
Data dostępności:
Data publikacji: