Zarządzanie i marketing – ebooki

Zarządzanie i marketing
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 243
  • CENA NEXTO
    Pomiar wyników i kosztów jest jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnej administracji publicznej. Zwłaszcza dokonywanie porównań pomiędzy urzędami w zakresie skuteczności, efektywności i jakości staje się niezbędnym elementem zarządzania. Umożliwia to uzasadnienie ponoszonych kosztów wobec coraz wyższych wymagań przejrzystości stawianych przez społeczeństwo lub uzasadnienie dokonywanych zmian...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Potrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje ko­rzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią. Odpowiednio skonstruowany system nadzoru korporacyjnego to taki, który dysponuje właści­wymi mechanizmami oraz standardami postępowania skutecznie łagodzącymi skutki rozdziału własności od zarządzania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,50 zł 85,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce przedstawiono, w przystępny sposób, jak zarządzanie i kultura przenikają się nawzajem, jakie występują między nimi zależności i jak można je wykorzystać z pożytkiem dla siebie. Choć przedstawione zjawiska i prawidłowości zostały umieszczone w kontekście biznesowym, odnoszą się w równym stopniu do relacji pozazawodowych oraz aktywności na gruncie towarzyskim, rodzinnym i społecznym. Jeśli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,30 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,30 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę – ebook
    CENA NEXTO
    Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę autorstwa Petera G. Kleina i Nicolai’a J. Fossa w unikalny sposób ujmuje zagadnienie przedsiębiorczości i jej roli w funkcjonowaniu firmy. Przedsiębiorczość, zbyt długo zaniedbywana przez ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu, przeżywa w ostatnich dwóch dziesięcioleciach wielki renesans nie tylko w środowiskach akademickich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,50 zł 95,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,10 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ostatnie dwadzieścia lat było okresem dynamicznego rozwoju funduszy inwestycyjnych. Instytucje te odgrywają coraz większą rolę na rynku oszczęd­ności i w gospodarce. Mimo istnienia prawa unijnego regulującego tworzenie i funkcjonowanie funduszy inwestycyjnych rynki tych instytucji w poszcze­gólnych krajach nie rozwinęły się w jednakowym stopniu - niektóre kraje stały się europejskimi centrami funduszy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,70 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegane i doceniane przez menedżerów w kra­jach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej znaczący­mi wyróznikami w ocenie firmy na rynku. Ten kierunek doskonalenia zarządzania znajduje jeszcze zbyt słabe odbicie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,60 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka "Model systemu społecznego a problemy zarządzania" zawiera wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak funkcjonalną całość. Prezentuje całkowicie odmienny i urealniony obraz rzeczywistości społecznej włączając w nią środowisko naturalne, w którym toczy się życie określonego społeczeństwa. W publikacji tej zostały przedstawione m.in.: - sformułowania precyzujące istotę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,10 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka przedstawia propozycję modelu wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa stacjonarnego w Polsce. Obejmuje on zarówno zasady ustalania kosztów świadczeń zdrowotnych na poziomie szpitala, jak i rekomendacje w zakresie sposobu wyceny świadczeń zdrowotnych na poziomie centralnym - przez co może stanowić praktyczne narzędzie do gromadzenia, monitorowania kosztów, w szczególności analizy porównawczej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,16 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Treść książki dotyczy merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,06 zł 22,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,51 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Nowoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania. To z kolei jest domeną zarządzania szkołą wyższą. Zebrane w XIV. tomie Prac Naukowych Wyż­szej Szkoły Bankowej w Gdańsku prace pokazują dyle maty i wyzwania związane z zarządzaniem nowoczesną uczelnią. W szczególności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 55,30 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji.   Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 55,30 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców. Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,90 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera: bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru, pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki, wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,30 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Procesy gospodarcze współczesnej ekonomii charakteryzują się dużym dynamizmem, nowymi trendami w zarządzaniu, a także niebywałym rozwojem i upowszechnieniem wysokich technologii. Częste zmiany otoczenia gospodarczego skłaniają przedsiębiorstwa do gruntownych reform. Podstawowym warunkiem zapewnienia pozycji oraz ekspansji rynkowej przedsiębiorstwa jest zagwarantowanie sprawności zarządzania w dynamicznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,10 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,70 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 243