podstawy marketingu
- Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli...
Data dostępności:
- Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w...
Data dostępności:
- Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy. Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji,...
Data dostępności:
- Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”. •Autor przybliżył w książce: •sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, •procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, •relacje między firmami, •podstawowe koncepcje...
Data dostępności:
- Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim została przedstawiona rola komunikacji...
Data dostępności:
- Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej z cyklu: „Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego” na temat: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – perspektywa marketingu,...
Data dostępności:
- Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi...
Data dostępności:
- Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach...
Data dostępności:
- Książka jest kompendium wiedzy o zarządzaniu organizacją. Podano w niej definicje pojęć z tej dziedziny. Przedstawiono kolejne fazy rozwoju teorii zarządzania. Opisano najnowsze podejście do tych zagadnień, systemy, metody, techniki i narzędzia. Skoncentrowano się zwłaszcza na zarządzaniu przez jakość (Kaizen, Six Sigma, TQM) i zarządzaniu wiedzą. Kompleksowo omówiono problemy zarządzania produkcją...
Data dostępności:
- Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ruszamy dalej w świat digital marketingu z systemem Google! W tej części dowiesz się, jak założyć konto Google Ads – narzędzie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej reklamy w Internecie. To dzięki niemu Twoje produkty lub usługi mogą dotrzeć do milionów potencjalnych klientów. Pokażę Ci krok po kroku, jak stworzyć i skonfigurować swoje konto Google Ads. Bez stresu i bez komplikacji. Wyjaśnię,...
Data dostępności:
- Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych,...
Data dostępności:
- Geografia ludności analizuje oraz interpretuje zjawiska zmieniające się w czasie i przestrzeni, a także procesy ludnościowe na powierzchni Ziemi. Dyscyplina ta zajmuje szczególne miejsce wśród nauk geograficznych. Wynika to przede wszystkim z roli, jaką odgrywa ludność jako część badanej rzeczywistości kraju, regionu, miasta lub wsi, rozpatrywana w sensie kolektywnym i indywidualnym. Człowiek świadomie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy...
Data dostępności:
- Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...
Data dostępności:
- Podręcznik ,, Podstawy prawa " omawia najważniejsze zagadnienia dotyczące istoty oraz rozumienia prawa - zarówno krajowego jak i Unii Europejskiej. Publikacja szczegółowo omawia zaganienia dotyczące m.in: Definicji odnoszących się do instytucji, kategorii oraz pojęć z zakresu teorii państwa i prawa, Prawa konstytucyjnego, Prawa administracyjnego, Prawa karnego, Prawa cywilnego, Prawa...
Data dostępności:
Data publikacji:




















